شناسهٔ خبر: 31867065 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

تصادف اتوبوس و پراید ۲ کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعاتی قبل از لحظه سال تحویل، در جاده خور- طبس، تصادف یک دستگاه اتوبوس با خودروی سواری پراید، ۳ مصدوم و ۲ کشت به دنبال داشت.

صاحب‌خبر -
غفور راستین امروز  از حادثه ناگواری ساعتی قبل از لحظه سال تحویل خبر داد و تصریح کرد: شب گذشته یک دستگاه اتوبوس با یک خودروی سواری پراید در کیلومتر ۵۰ جاده خور- طبس تصادف کردند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه افزود: در این حادثه علاوه بر مصدوم شدن یک پسر ۱۱ ساله و ۲ خانم ۱۵ و ۴۲ ساله، یک خانم ۱۸ ساله و مرد ۳۹ ساله نیز جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: پس از رخداد این حادثه، در ساعت ۱۲ نیمه شب با اورژانس اصفهان تماس گرفته شد که نیرو‌های ما به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان شادن یغمایی شهرستان خور و بیابانک منتقل کردند.

راستین همچنین از یک حادثه مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در روز گذشته سخن گفت و عنوان کرد: در پارکینگ شماره ۳ باغ فدک و در ساعت ۲۳:۱۶ دقیقه روز گذشته، به دنبال استفاده از ذغال برای گرم کردن چادر مسافرتی، یک پسر ۶ ساله دچار مسمومیت شد که به دلیل عدم رضایت برای انتقال به بیمارستان، درمان سرپایی انجام شد.

برچسب‌ها:

نظر شما