شناسهٔ خبر: 31864363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مراکز اقامتی فرهنگیان مراغه آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

جلیل اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراکز اقامتی و رفاهی در تعطیلات نوروزی از 28 اسفند تا 14 فروردین آماده خدمات رسانی و پذیرایی

صاحب‌خبر - جلیل اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراکز اقامتی و رفاهی در تعطیلات نوروزی از 28 اسفند تا 14 فروردین آماده خدمات رسانی و پذیرایی از معلمان و خانواده فرهنگیان کشور است.
وی ادامه داد: امسال باشگاه رفاهی فرهنگیان و دبیرستان نمونه فاطمیه این شهرستان به عنوان دو مرکز اسکان فرهنگیان مراغه معرفی شده است.
وی اضافه کرد: باشگاه فرهنگیان این شهرستان با ظرفیت پذیرش روزانه 60 نفر با بهره گیری از تمامی امکانات رفاهی از جمله مراکز اقامتی نمونه استانی ویژه فرهنگیان و معلمان است.
وی گفت: ارائه خدمات رفاهی و اقامتی در قالب طرح های نوروزی از اولویت های آموزش و پرورش برای تکریم فرهنگیان جامعه است.
وی افزود: فرهنگیان سراسر کشور برای بهره گیری از امکانات اسکان و اقامتی این مراکز در ایام تعطیلات نوروزی می توانند به ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش مراغه مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، در تعطیلات نوروزی سال گذشته 713مسافر فرهنگی در قالب 200خانوار از خدمات مراکز اسکان فرهنگیان این شهرستان بهره مند شدند.
هم اکنون بیش از 46 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 550 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7487/3071
انتهای پیام

نظر شما