شناسهٔ خبر: 31863586 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

تکرار پریشان‌گویی‌های یک نماینده: مسئولان دو تابعیتی در مناصب مهم کشور هستند

خبرآنلاین

عضو فراکسیون ولایی مجلس به خبرگزاری خانه ملت گفت: همچنان مسئولان دو تابعیتی در مناصب مهم و بالا کشور حضور دارند و امیدوارم دستگاه قضایی با ریاست آیت الله رئیسی که با ورودشان به این منصب مهم، امید را هم در بین مردم بوجود آورده است؛ یکی از مقولات اصلی خود را در برخورد قاطع با این مسئله بداند.

صاحب‌خبر -
ابوالفصل ابوترابی نماینده نجف آباد به مسئله حضور حضور دوتابعیتی‌ها در مناصب دولتی اشاره کرد و به خانه ملت گفت: بحثی که در رابطه با دوتابعیتی‌ها وجود دارد، این است که ما هرچه فریاد زدیم که مسئولان دوتابعیتی درپست‌های مهم و کلیدی کشور حضوردارند؛ اما متاسفانه نهاد‌هایی از قبیل: وزارت اطلاعات در برخورد با این موضوع به خوبی عمل نکرده اند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در ادامه همین مبحث افزود: در حال حاضر یکی از راه‌های نفوذ دشمن درکشور استفاده از ظرفیت دو تابعیتی‌ها است.

نماینده مردم نجف آباد تصریح کرد: مسئولان مهم دولتی در بحث دو تابعیتی‌ها وجود دارند، که باید در این زمینه به صورت جدی برخورد شود و البته دستگاه‌ها امنیتی هم باید برای برطرف کردن حضور دوتابعیتی‌ها در مناصب کشور کمک کنند؛ در ضمن مردم هم اگر اطلاعاتی در رابطه با مسئله دوتابعیتی‌ها دارند با دستگاه‌های امنیتی همکاری کنند تا اینکه ریشه دو تابعیتی‌ها کنده شود.

ابوترابی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به خاطر موضوع مسئولان دوتابعیتی هم که شده است، قانون را اصلاح کند، اما به نظر می‌آید که عزم جدی هم در رابطه با اصلاح قانون وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید: همچنان مسئولان دو تابعیتی در مناصب مهم و سطح بالاکشور حضور دارند.

وی به چگونگی خشکاندن ریشه مسئولان دوتابعیتی در مناصب کشور اشاره کرد و گفت: امیدوارم دستگاه قضایی با ریاست آیت الله رئیسی که با ورودشان به این منصب مهم، بارقه‌ی امید را هم در بین مردم بوجود آورده است؛ یکی از مقولات اصلی خود را در برخورد قاطع با این مسئله بداند.

گفتنی است پیش از این، ابوترابی با بیان این که منظورش از دو تابعیتی، داشتن «اقامت» برخی مسئولان در سال‌های گذشته در کشور‌های اروپایی بوده است، سخن پیشین خود را تغییر داده بود. برخی رسانه‌ها از سخنان گذشته ابوالفصل ابوترابی به عنوان «پریشان گویی‌های یک نماینده» نام برده بودند.

برچسب‌ها:

نظر شما