شناسهٔ خبر: 31862314 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حماس: جنایت نابلس نمی تواند عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف کند

خبرگزاری صداوسیما

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما ؛ ­به نقل از  پایگاه اینترنتی حماس؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: جنایت نابلس نمی تواند عزم و اراده ملت ما را تضعیف کند.
جنبش حماس با صدور بیانیه ای درباره جنایت روز گذشته رژیم اشغالگر در نابلس تاکید کرد: جنایت شب گذشته رژیم اشغالگر صهیونیست در قتل رائد حمدان و زید نوری دو جوان فلسطینی در شهر نابلس نمی تواند چهره ترسو و ناتوان ارتش این رژیم را در رویارویی با مجاهدان مقاومت تغییر دهد همچنین این مسئله نمی تواند عزم و اراده ملت ما را در ادامه مقاومت تضعیف کند.
حماس در این بیانیه مطبوعاتی تأکید کرد: عملیات قهرمانانه سلفیت، و قبل از آن عملیات جفعات آساف و عملیات عوفرا که در جریان آن سربازان اسرائیلی از رویارویی با نیروهای مقاومت فرار کردند، نشان داد که ارتش این رژیم، بزدل است و فقط در برابر غیر نظامیان بی دفاع چنگ و دندان نشان می دهد .
حماس تاکید کرد مقاومت می تواند به جنایات رژیم اشغالگر پاسخ دهد. حماس همچنین به این نکته اشاره کرد که روزهای آینده با غافلگیریهایی نیروهای مقاومت همراه خواهد بود بنابراین همه گزینه ها برای مقاومت در برابر جنایات اشغالگران روی میز است .

نظر شما