شناسهٔ خبر: 31860985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

طرح 'مشهد بدون گرسنه' اجرا شد

حامد صادقی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح 'مشهد بدون گرسنه' در راستای تاکید حجت الاسلام رئیسی مبنی بر لزوم نبودن هیچ گرسنه ای در مشهد در ایام پایانی

صاحب‌خبر - حامد صادقی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح 'مشهد بدون گرسنه' در راستای تاکید حجت الاسلام رئیسی مبنی بر لزوم نبودن هیچ گرسنه ای در مشهد در ایام پایانی سال جاری اجرا شده است.
وی افزود: به همین منظور از 26 اسفند ماه در نخستین مرحله از اجرای این طرح توزیع 15 هزار بسته مواد غذایی بین محرومین شهر مشهد آغاز شد.
وی اظهار داشت: ارزش هر یک از این بسته ها 2 میلیون ریال است و شامل هشت نوع ماده غذایی از قبیل برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی و سویا می باشد که پاسخگوی نیاز یک ماهه یک خانواده پنج نفره خواهد بود.
صادقی گفت: 15 هزار خانوار که فاقد سرپرست یا دارای سرپرست ناتوان هستند و هیچ ‌گونه درآمدی غیر از یارانه ندارند، توسط کانون ‌های خادمیاری محله ‌ای شناسایی شده ‌و حواله دریافت این بسته غذایی را دریافت کرده اند.
وی افزود: پیش از این نیز پنج هزار بسته غذایی بین محرومین 27 شهرستان خراسان رضوی توزیع شد.
وی اظهار داشت: برای تسهیل رفت و آمد محرومین به محل دریافت بسته های غذایی با هماهنگی ‌های صورت گرفته اتوبوس ‎هایی در اختیار کانون‌ های خادمیاری محلات قرار گرفت تا در زمان مشخص این افراد به صورت گروهی مراجعه کنند.
صادقی گفت: مرحله دوم این طرح نیز در ماه مبارک رمضان به اجرا در می‌ آید.
7489 / 6053
انتهای پیام

نظر شما