شناسهٔ خبر: 31859618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهار ۹۸| اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار لرستان؛ ۵۰ اکیپ فعال شد

R41450/P/S6,72/CT11 / R41450/P41362/S6,72/CT11

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار لرستان تا پایان تعطیلات نوروزی در استان لرستان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدرضا صفی‌خانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به اجرای طرح ویژه تشدید نظارت و بازرسی ایام پایانی سال اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای بهمن ماه امسال تا 15 فروردین 98 طرح ویژه تشدید نظارت و بازرسی ایام پایانی سال در قالب 50 اکیپ ثابت و سیار در سطح استان لرستان در حال اجرا است.

وی افزود: با طرح با همکاری دستگاه‌های مختلف اعم از تعزیرات حکومتی، بازرسین اصناف، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، پایانه‌های مسافربری و سایر دستگاه‌ها اجرا می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در قالب این طرح بازرسان در دو نوبت صبح و عصر نظارت بر عرضه کالا و خدمات، واحدهای خدماتی، اقامتی، سیاحتی، زیارتی، جایگاه‌های سوخت، پایانه‌های مسافربری، مراکز عرضه میوه‌و تره‌بار، گوشت مرغ و گوشت قرمز و سایر موارد را بر عهده دارند.

وی  بیان کرد: در قالب این طرح با هرگونه تخلف اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار و سایر موارد برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ز

نظر شما