شناسهٔ خبر: 31859102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توقفگاه های خودرو در زیرگذر حرم مطهر رضوی تعطیل شد

مشهد- ایرنا- معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: توقفگاه های خودرو در زیرگذر حرم مطهر رضوی از 29 اسفند ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی آستان قدس رضوی، سید خلیل منبتی افزود: با توجه به برنامه‌ ریزیهای صورت گرفته برای رفاه حال زائران در ایام نوروز، توقفگاه های خودرو در حرم مطهر رضوی از ساعت 12 امروز تعطیل شده است.
وی از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خواست به منظور تسهیل رفت و آمد در این ایام از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و چنانچه قصد دارند با وسایل نقلیه شخصی به حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) مشرف شوند تعطیلی توقفگاه های زیرگذر حرم مطهر رضوی را در نظر داشته و خودروهای خود را در توقفگاه های در نظر گرفته شده قرار دهند.
وی افزود: به این منظور آستان قدس رضوی هفت قطعه زمین برای احداث توقفگاه خودرو اختصاص داده است که ظرفیت توقف 9 هزار خودرو را خواهد داشت که این ظرفیت تا 15 هزار دستگاه خودرو نیز قابل افزایش است.
منبتی اظهار داشت: همچنین 100 دستگاه مینی بوس و ون برای تردد زائران در محدوده حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است.

* اختصاص سه رواق برای استراحت شبانه زائران نوروزی
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: سه رواق حر عاملی، شیخ طوسی و حضرت زهرا (س) در حرم مطهر رضوی برای استراحت شبانه زائران در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.
منبتی با بیان اینکه رواق های شیخ حر عاملی و حضرت زهرا (س) برای استراحت بانوان و رواق شیخ طوسی برای استراحت مردان در نظر گرفته شده است افزود: زائران تا 6 فروردین‌ ماه از ساعت 22 تا چهار صبح می توانند به این رواق ها مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: نیروهای انتظامات و آگاهی حرم مطهر رضوی نیز برای امنیت بیشتر زائران در این رواقها حضور دارند.
7489 / 6053

نظر شما