شناسهٔ خبر: 31859055 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

حمله دونالد ترامپ به 3 غول فناوری ایالات متحده: توییتر، فیس بوک و گوگل باید یاد بگیرند درست رفتار کنند!

به نظر می رسد دور تازه حملات جمهوری خواهان ایالات متحده به توییتر، باعث برانگیخته شدن عصبانیت دونالد ترامپ نیز شده و او نیز در اظهار نظری جدید اعلام کرده که توییتر، فیس بوک و گوگل حد و حدود خود را نمی دانند و نسبت به جمهوریخواهان اجحاف می کنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نظر می رسد دور تازه حملات جمهوری خواهان ایالات متحده به توییتر، باعث برانگیخته شدن عصبانیت دونالد ترامپ نیز شده و او نیز در اظهار نظری جدید اعلام کرده که  توییتر، فیس بوک و گوگل حد و حدود خود را نمی دانند و نسبت به جمهوریخواهان اجحاف می کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، رئیس جمهور ایالات متحده  در جریان کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهور برزیل گفت: "ما باید کاری را درباره شرکت های شبکه های اجتماعی انجام دهیم." وی در بخشی دیگر از سخنانش نیز مدعی شد که   شرکت های شبکه های اجتماعی در برابر جمهوریخواهان بی رحم و تبعیض آمیز رفتار می کنند.

ترامپ تاکید کرد: واضح است که رفتاری خاص در حال اجرا در فیس بوک، گوگل و توییتر است. من فکر می کنم ما باید به نقطه شروع این رفتار برسیم و فکر می کنم منصفانه است که بگوییم ما باید کاری در مورد آن انجام دهیم."

نظرات جدید ترامپ پس از آن مطرح شده است که جمهوریخواهان تقاضای جریمه 250 میلیون دلاری از  توییتر کردند. تقاضایی که اکنون در دادگاه در دست بررسی است و مرتبط با اعتراض جمهوریخواهان با نحوه سازماندهی توییت های آنان است. درواقع جمهوریخواهان معتقدند توییت هایشان نسبت به توییت های دموکرات ها در سایه است و نادیده گرفته می شود.

ترامپ در این خصوص گفت: "این چیزی است که از آن سوء استفاده می شود. چیزهایی عجیب  در حال وقوع هستند، نام ها حذف می شود، توییت ها دیده نمی شود و به نظر می رسد اگر جمهوری خواه باشید همه چیز علیه شماست و در این پلتفرم تبعیض شدیدی حکمفرماست."

این نخستین بار نیست که  ترامپ ادعا میکند شرکت های شبکه های اجتماعی صدای جمهوری خواهان را روی سیستم عامل خود خاموش می کنند. در ماه اوت نیز دونالد ترامپ، توییتر را متهم کرد که رفتاری به وضوح خصمانه علیه جمهوریخواهان دارد.

فیس بوک روز سه شنبه از مدیر شبکه های اجتماعی ترامپ؛ دن ساوینو عذرخواهی کرد که برخی محتواهای او را پاک کرده است. به نظر می رسد  سیستم هوش مصنوعی فیس بوک ساوینو را با یک روبات اشتباه گرفته است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما