شناسهٔ خبر: 31858635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

ناجا نماد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

گروه استان ها- یزد- امام جمعه بخش مرکزی استان گفت: ناجا نماد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

صاحب‌خبر -
 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله "سیدمحمدکاظم مدرسی" در جمع فرماندهان، روسا و مدیران پلیس یزد و فعالان حوزه فرهنگی استان، ضمن تبریک پیشاپیش سال نو گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم در مسیر الهی و در راستای خدمت به شهروندان قدم های موثری را برداریم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه ضمن اشاره به فعالیت و خدمات گسترده پلیس در سطح جامعه اضافه کرد: پلیس در کشور جمهوری اسلامی ایران پیشرو نظام به حساب می آید و همه انسان ها از بدو تولد تا وفات در تمامی برهه های زندگی با پلیس ارتباط دارند.

وی ضمن تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: انقلاب ما بر اساس امر به معروف و نهی از منکر به وجود آمده که حرکت امام حسین (ع) نیز بر اساس این موضوع بوده و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هم بر آن تاکید دارند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه ناجا نماد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است خاطرنشان کرد: با توجه به بیشترین ارتباط افراد جامعه با پلیس و مسئولیت هایی که پلیس دارد؛ امربه معروف و نهی از منکر نمادی برای پلیس است.

آیت الله مدرسی اضافه کرد: سوت پلیس، حرکت دست پلیس در خیابان ها برای رفع گره های ترافیکی و تمامی حرکات و اقدامات پلیس، امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه استان یزد امن ترین استان در کشور است افزود: این امنیت به خاطر تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس و همچنین تدین و تقید مردم دارالعباده یزد است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه همه حرکات ما باید برای رضایت خداوند باشد تصریح کرد: شرط موفقیت در ماموریت ها دانستن شیوه های اسلام شناسی و مردم شناسی است.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: اگر خواهان جامعه ای امن، سالم و پیشرفته هستیم باید امر به معروف و نهی از منکر در زندگی ما یک اصل باشد .

همچنین در این جلسه سردار "محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به اجرای طرح "طوبی" در آینده ای نزدیک توسط پلیس استان، گفت: این طرح با همکاری روحانیون، فعالان حوزه فرهنگی و ...  با پلیس و با نگاهی ایجابی، اقناعی و ارشادی اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دشمنی های نظام استکباری علیه ملت و نظام افزود: با پایبندی مردم به ارزش های الهی و ایمان آنها؛ بحمدالله ایران اسلامی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است.

میرحیدری در خاتمه ضمن اشاره به امنیت مطلوب در سطح استان گفت: ارزیابی و نظرسنجی های صورت گرفته استان یزد از امن ترین استان های کشور است که این مهم نشات گرفته از ایمان، اخلاق و ولایت مداری مردم یزد است.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما