شناسهٔ خبر: 31858495 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برنامه پخش سریال طنز «نون.خ» از تلویزیون

71544

با آغاز پخش سریال طنز «نون.خ» از امروز ۲۹ اسفند و اعلام برنامه پخش آن از تلویزیون، مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال از پایان تصویربرداری این مجموعه در سومین روز از سال جدید خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، مهدی فرجی، تهیه‌کننده این سریال گفت: ضبط سکانس‌های باقی‌مانده از مجموعه در لوکیشن فرودگاه مهرآباد ادامه دارد و طبق برنامه‌ریزی‌ها، تصویربرداری سوم فروردین تمام خواهد شد.

او افزود: «نون.خ» یک طنز اجتماعی است که در کنار پرداختن به معضلات اجتماعی، کاراکترهایش را در بستری از کمدی شریف و اخلاقی درگیر اتفاقات کمیکی می‌کند تا با ایام نوروز و حال و هوای شاد این روزها نیز متناسب باشد. ضمن اینکه جا دارد از همکاری‌های آقای ابوالقاسم امان الهی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان که این سریال هم با آداب و ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی آن خطه و مردمان باصفایش نزدیکی دارد، در مسیر تولید مجموعه تشکر کنم.

پخش این مجموعه کمدی از امروز چهارشنبه ۲۹ اسفند هر شب حوالی ساعت ۲۲ در شبکه یک آغاز می شود و تکرار آن روز بعد در ساعتهای ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۵۵ و ۱۴:۴۵ خواهد بود. «نون. خ» همچنین از شنبه سوم فروردین‌ماه ۹۸ برای مخاطبان فارسی‌زبان خارج از ایران ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود و روز بعد در ساعت‌های ۷:۴۵ و ۱۵:۴۵ دقیقه بازپخش می‌شود. شبکه تماشا نیز در ساعت ۱۲ هر شب این سریال را بازپخش می‌کند و ساعت‌های ۶ صبح، ۱۲ و ۱۸ روز بعد باکس تکرار دارد.

کمدی اجتماعی «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی تولید می‌شود.

سعیدآقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، هومن حاج عبدالهی، علی صادقی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، علیرضا ابراهیمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد، سیروس سپری، صابر ناصری، علیرضاحنیفی، وریا امینی، عابدین رضایی، رضا پشابادی، کیوان شیخ احمدی، افشین ملکی، کاظم نوربخش، حسین مرادی، بهاالدین عزیززاده، سیدحسین موسوی، محمد زارع زاده، حسین بوربوری، پرویز کولیوند، رضا رشیدی، ماشاالله بروایی و ... از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند. 

این مجموعه کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مجری طرح: حسن مصطفوی، نویسنده: امیر وفایی، مدیرتصویربرداری:  امیرمعقولی، صدابردار: محمد شاهوردی،طراح گریم: عباس عباسی، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: پگاه ترکی،دستیارکارگردان: مصطفی تنابنده، برنامه ریز: ساناز بصیر، عکاس: کوروش جوان، دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی، مدیرتدارکات: مجید لعل سنجیان، مشاور رسانه‌ای: هادی اعتمادی مجد.

انتهای پیام

نظر شما