شناسهٔ خبر: 31858146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بانوان بسکتبالیست اصفهانی گل کاشتند

نایب‌قهرمانی نامی‌نو عنوانی ارزنده برای اصفهان

در این گزارش نگاهی به عملکرد تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر بسکتبال بانوان انداخته‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان امسال با حضور 12 تیم از سراسر کشور در دو گروه شش تیمی آغاز شد.

تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو به عنوان تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر بسکتبال حضور داشت و در گروه دوم مسابقات با تیم‌های گروه بهمن، خانه بسکتبال بندرعباس، صدرا شیراز، نارسینا و پاز تهران هم‌گروه بود.

بلند‌قامتان اصفهانی تیم نامی‌نو موفق شدند در پایان مرحله گروهی با کسب 9 پیروزی در 10 بازی خود و با تنها متحمل‌شدن یک شکست به عنوان تیم دوم گروه و بعد از گروه بهمن به مرحله حذفی صعود کنند.

شاگردان سپیده جعفری در مرحله اول حذف لیگ برتر بسکتبال بانوان مقابل تیم پالایش نفت آبادان قرار گرفتند و با شکست این تیم خود را به مرحله نیمه‌نهایی رساندند و در این مرحله حریف هیرو شدند.

نامی‌نو اصفهان در نیمه‌نهایی در بازی اول برابر هیرو شکست خورد اما در 2 بازی بعدی موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد و به فینال مسابقات راه پیدا کند تا با دانشگاه آزاد اسلامی برای قهرمانی بجنگند.

بانوان بسکتبالیست اصفهانی در فینال مسابقات مقابل دانشگاه آزاد قرار گرفتند و در بازی اول به پیروزی رسیدند اما در بازی‌های دوم و سوم تن به شکست دادند و به عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان بسنده کردند.

این عنوان قهرمانی برای نماینده استان اصفهان در لیگ برتر بسکتبال بانوان در عین تلخی در اثر نرسیدن به عنوان قهرمانی، شیرینی خاصی داشت، زیرا اصفهان چندین سال بود در بخش بانوان لیگ بسکتبال نماینده‌ای نداشت و حضور نامی‌نو در مسابقات امسال ارزشمند بود.

به گزارش فارس، رده‌بندی نهایی تیم‌های برتر لیگ برتر بسکتبال بانوان به شرح زیر است:

1- دانشگاه آزاد اسلامی

2- نامی‌نو اصفهان

3- گروه بهمن

4- هیرو

انتهای پیام/63090/ر20/

نظر شما