شناسهٔ خبر: 31858137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی با وجود بارش برف باز است

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: تمامی راه‌های فرعی و اصلی استان با وجود بارش برف باز بوده و تردد در آن‌ها در جریان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ رضا کریمی نژاد سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: شامگاه دیروز بارش به همراه کولاک موجب بسته شدن مقطعی آزاد راه تبریز- زنجان شد که با تلاش نیرو‌های راهداری و هلال احمر و مدیریت بحران استان در کمتر از دو ساعت مسیر بازگشایی شد.

وی اعلام کرد: با توجه به بارش سنگین برف برخی از راه‌های روستایی شهرستان‌های هشترود و بستان آباد بسته است.

سرهنگ کریمی نژاد با بیان اینکه سطح جاده‌های استان پوشیده از برف است، از رانندگان خواست نسبت به مجهز کردن خودرو به تجهیزات زمستانی اقدام کرده و از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان پیش از سفر از وضعیت فنی خودرو اطمینان حاصل کنند، اضافه کرد: رانندگان وضعیت چراغ‌های عقب و جلو، بخاری و برف پاکن‌های خودرو خود را کنترل کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس، گفت: در این راستا نیرو‌های پلیس راه استان در چهار ایستگاه و ۱۴ پاسگاه در راه‌های ارتباطی حضور دارند

سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی افزود: ۱۱۰ تیم گشتی پلیس راه استان در راستای اجرای طرح امداد نوروزی و با هدف ارایه خدمات به مسافران در نقاط حادثه خیز و محور‌های مواصلاتی مستقر هستند.

 

انتهای پیام/ش

بارش برف در اذربایجان شرقی

برچسب‌ها:

نظر شما