شناسهٔ خبر: 31858091 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یک مسئول کمیته حقوق بشر: جنایات زشت آمریکا در الباغوز را محکوم می‌کنیم

R36346/P/S8,90/CT10

هماهنگ کننده کمیته بین المللی حقوق بشر در خاورمیانه جنایات زشت آمریکا و گروه‌های تکفیری در منطقه الباغوز شامل کشتار صدها نفر و آواره شدن بیش از ۶۰ هزار نفر را به شدت محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، هیثم ابوسعید هماهنگ کننده کمیته بین‌المللی حقوق بشر در خاورمیانه نامه‌ای رسمی از امیر نایف بن داوود رئیس شورای عالی مستقل ایزدی‌ها در خصوص اوضاع اقلیت‌های عراقی در سایه حاکمیت اقلیم دریافت کرده که در آن نامه خواستار مداخله فوری برای توقف خشونت‌ها و بازپس گیری حقوق ایزدی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن شده است.

ابو سعید با اعلام این مطلب بر نقش تاثیرگذار موسسات داخلی برای کمک به اقدامات انسان دوستانه سازمان‌های بین‌المللی تاکید کرد و گفت که در این زمینه به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و میشل باشولیه کمیساریای عالی شورای حقوق بشر تلگراف زده است.

وی اقدامات زشت متجاوزان آمریکایی و گروه‌های تکفیری در الباغوز را به شدت محکوم کرده و گفت که این اقدامات باعث کشته شدن صدها نفر و آواره شدن بیش از 60 هزار نفر شده است که بیشتر آنها غیر نظامیانی هستند که از آخرین کانون حضور گروه تروریستی داعش در شرق سوریه فرار کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما