شناسهٔ خبر: 31857690 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حقوق معوق، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران شهرداری سنندج پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله صیدی روز چهارشنبه اظهار داشت: امسال بواسطه تحریم های ظالمانه و فشار اقتصادی یکی از سخت ترین سال ها از لحاظ منابع مالی برای

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله صیدی روز چهارشنبه اظهار داشت: امسال بواسطه تحریم های ظالمانه و فشار اقتصادی یکی از سخت ترین سال ها از لحاظ منابع مالی برای شهرداری های کشور بود.
وی اضافه کرد: اکثر شهرداری های کشور بدلیل کمبود درآمد در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران خود با مشکل مواجه بودند که شهرداری سنندج هم از این قضیه مستثنی نبود.
شهردار سنندج افزود: عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل یکی از مهمترین دغدغه های مدیران شهرداری بود و از این لحاظ در اذهان عمومی تحت فشار بودیم.
وی یادآور شد: سال گذشته هم در اسفند 2 ماه حقوق پرسنل پرداخت نشده بود که با تلاش شبانه روزی نسبت به تسویه حقوق و مزایای نیروهای شهرداری اقدام شد.
صیدی تاکید کرد: امسال هم با برنامه ریزی انجام شده و با حمایت اعضای شورای اسلامی همچنین تلاش شبانه روزی مدیران مناطق و نواحی توانستیم در راستای پرداخت حقوق معوق و عیدی و پاداش کارکنان و کارگران خدوم شهرداری اقدام کنیم.
وی اظهار داشت: فقط نیروهای شرکتی مبالغی شامل 9 روز مانده مرخصی، حق لباس و بن کارگری شان را دریافت نکرده اند که سال آینده این مبالغ را هم پرداخت خواهیم کرد.
شهردار سنندج ضمن عذرخواهی از تمام کارکنان و کارگران شهرداری بخاطر عدم پرداخت به موقع حقوق ابراز امیدواری کرد سال آینده با تحقق درآمدها، بتوانیم نسبت به پرداخت به موقع حقوق پرسنل اقدام کنیم.
شهر سنندج با بیش از 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/9102
انتهای پیام

نظر شما