شناسهٔ خبر: 31857604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی:

۹۴۵ دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق و ممنوعه در سال 97 توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: در سال ۹۷ در خصوص کشف جرائم خشن ۱۷ مورد کشف داشته‌ایم و همچنین تعداد ۹۴۵ دستگاه خودرو شوتی که حامل کالای قاچاق و ممنوعه و باعث بروز حوادث ناگوار جاده می گردند توقیف شده اند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ جهانبخش صیادی صبح امروز در گفتگو با خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات پلیس در ایام نوروز اظهار داشت: این فرماندهی با اتخاذ تدابیر لازم و با تعامل با ادارات و نهادها و همچنین یگان‌های امدادی و متولیان امر سعی بر این دارد که به بهترین نحو ممکن به مسافران نوروزی و تامین امنیت آنان اقدام کند. 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: از روز ۲۹ اسفند دو ایستگاه پلیس در ایام نوروز در شهر خورموج و بخش کاکی مستقر خواهند شد و امنیت مسافران نوروزی و مردم را تامین خواهند کرد.

وی بیان داشت: با تلاش مامورین انتظامی نقاط حادثه خیز شهر از طریق پلیس راهور شناسایی و با همکاری شهرداری مرتفع شده و همچنین تعامل لازم با دستگاه قضا و بسیج و یگان‌های امدادی، شوراها و دهیاری‌ها و بخشداری‌ها به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

صیادی اقدامات پیشگیرانه با اعزام کارشناسان به مساجد، مدارس، حسینیه‌ها و سرکشی از بانک‌ها، طلافروشی‌ها و همچنین توزیع بروشورهای انتظامی و هشدارهای پلیسی در بین شهروندان را از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های پلیس دانست و گفت: با تعامل با سپاه پاسداران و حوزه‌ها و پایگا‌ه‌های مقاومت بسیج نسبت به راه اندازی گشت محله محور بسیج اقدام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: با تلاش همکاران درسال ۹۷  تعداد ۳۵۳ فقره سرقت کشف و تعداد ۱۶۵ نفر سارق نیز دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی افزود: در سال ۹۷ در خصوص کشف جرائم خشن ۱۷ مورد کشف داشته‌ایم و همچنین تعداد ۹۴۵ دستگاه خودرو شوتی که حامل کالای قاچاق و ممنوعه و باعث بروز حوادث ناگوار جاده می گردند توقیف شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی ادامه داد: در سال ۹۷ بیش از شش هزار و 800 تماس عملیاتی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ داشته‌ایم که این نشان اعتماد مردم به پلیس می‌باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما