شناسهٔ خبر: 31856255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس بررسی می کند

مدیر پاسخگوی قزوین در سال ۹۷ چه کسی بود؟

استاندار قزوین در آخرین روزهای سال در برنامۀ تلویزیونی بی‌حاشیه سیمای قزوین، گفت مدیرانی که از رسانه‌ها دوری می‌کنند ضعف‌هایی دارند که نمی‌خواهند هویدا شود. اما ما در این گزارش تلاش کردیم از خبرنگاران استان بپرسیم که از نظرشان رسانه‌ای‌ترین مدیران استان کدام مدیران بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سال ۹۷ با تمام فراز و نشیب‌هایی که داشت به پایان رسید و استان قزوین هم در معرض اتفاقات و رویدادهای مختلفی قرار گرفت.

در سالی که گذشت رویدادهای مختلفی از جمله برخی تودیع و معارفه‌ها برای مدیران، حضور برخی از چهره‌های شاخص کشوری جهت افتتاح پروژه‌ها، برگزاری مراسم‌های مختلفی هم چون کنگره ۳۰۰۰ شهید استان، حضور پر شور مردم و مسؤولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله رویدادهایی بود که می توان از آن نام برد.

در تمامی این رویدادها و اتفاقاتی که افتاد اهالی رسانه مطابق همیشه در کنار مدیران و مسئولان بودند اما این در حالی است که در بسیاری از مواقع که خبری از اتفاق و رویداد نیست و خبرنگار در راستای مطالبه‌گری سراغ مدیر و یا مسؤولی می‌رود با جملاتی هرچند تلخ همانند وقت ندارم، جلسه هستم، به من ربط ندارد ، به فلان ارگان ارتباط دارد و بسیاری دیگر از جملات مواجه می‌شود.

حال در آستانه سال جدید بر آن شدیم تا به بررسی پاسخگوترین مدیران استان در سال 97 از نظر اصحاب رسانه بپردازیم.

هادی درزی رامندی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در گفت وگو با خبرنگار فارس می گوید: حمید رضا خان‌پور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی از جمله مدیران توانمند لایق، کار آمد و در دسترس بود و اگر هم در جلسات حضور داشت حتما پس از پایان جلسه تماس می گرفت.

وی افزود: اخلاق خوش و سعۀ صدر از ویژگی های یک مدیر توانمند است که در وی وجود دارد.

درزی رامندی خاطرنشان کرد: علی فرخ‌زاد معاون امور عمرانی استانداری قزوین یکی دیگر از مدیرانی است که همواره با سعۀ صدر به خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

خبرنگار ایرنا اضافه می کند: زمانی که فرخ زاد امکان پاسخگویی نداشته باشد پس از اتمام کار حتما خود تماس می گیرد که این ویژگی قابل تقدیر است.

وی اعلام می کند: منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استانداری نیز یکی دیگر از افرادی است که علی‌رغم اشتغال در چند حوزه اما  از انسان‌های کریم و خوش رو و  پاسخگو است.

زهرا عبدالهی سردبیر خبرگزاری ایسنا و خبرگزاری بین‌المللی قرآن ایکنا، مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استانداری را از مدیران پاسخگو در سال ۹۷ معرفی می کند و می گوید: هر زمانی که نیاز به مصاحبه با وی داشتیم در کمال احترام پاسخگو بوده است.

وی ادامه می دهد: علی فتح طاهری رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی قزوین از جمله مدیرانی است که در حوزۀ دانشگاهی  همواره پاسخگو بوده است.

سردبیر ایکنا اعلام می کند: مجید وفاپور دیگر مدیری است که همواره به خبرنگاران پاسخ می دهد.

محمدرضا جباری مدیر خبرگزاری مهر معتقد است: منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استانداری قزوین از جمله مدیرانی است که همواره پاسخگوی اهالی رسانه بوده و در دسترس است.

وی می گوید: علی فرخ‌زاد معاون امور عمرانی استانداری قزوین یکی  دیگر از مسؤولانی است که همواره پاسخگوی مدیران بوده است.

مدیر خبرگزاری مهر خاطرنشان می کند: حمیدرضا خان‌پور از جمله مدیران در دسترس و پاسخگو در سال ۹۷ بود.

فهیمه زارع‌دار سردبیر نشریه پایش می گوید: حمید رضا خان‌پور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی از جمله مدیران پاسخگو در سال ۹۷ بوده است.

وی ادامه می دهد: نیک‌روش مدیر کل گمرک و حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از دیگر مدیران پاسخگو در سال ۹۷ بوده‌اند.

رکسانا رضایی سردبیر نشریه نگاه قزوین با بیان اینکه ای کاش مدیرانی که پاسخگو نیستند را سوال می‌ کردید می گوید: عبدالمحمد زاهدی استاندار در راس مدیران پاسخگو قرار دارد.

وی معتقد است: منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار هم در جایگاه نخست پاسخگویی قرار دارد و ادب و برخورد درست او با اهالی رسانه زبانزد است.

رضایی اعلام می کند: علی فرخ‌زاد معاون امور عمرانی استانداری قزوین یکی دیگر از مدیرانی بود که پاسخگوی اهالی رسانه است.

مصطفی جعفری مدیر ایلنا می گوید: عبالمحمد زاهدی استاندار از جمله مدیرانی بود که با خبرنگاران تعامل داشت.

وی ادامه می دهد: رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز و داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ از دیگر مسؤولان پاسخگو در سال ۹۷ بوده‌اند.

 مریم محمدی سردبیر پایگاه خبری شاخص می گوید: زینالی مدیر کل دامپزشکی، پسندیده مدیر کل محیط زیست و مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران از جمله مدیران پاسخگو در سال ۹۷ بوده اند.

به گزارش فارس، اگرچه نیاز مدیران و مسئولان به اهالی رسانه بر کسی پوشیده نیست اما به نظر می رسد لازم است تا سال جدید قدری بیشتر مدیران به احترام و پاسخگویی نسبت به اهالی رسانه گام بردارند و تلاش خود را جهت پاسخگویی به مطالبه گری آن ها بیشتر کنند.

به گزارش فارس، اگرچه مدیران و مسؤولان پاسخگوی دیگری نیز در استان حضور دارند و البته در مقابل نیز مدیران زیادی هستند که پیش از روی کار آمدن شعارهای  رسانه ای سر می دادند اما این نظر سنجی صرفا جهت بررسی چهره ی مدیران رسانه ای سال صورت گرفت و به جهت کمبود زمان و در دسترس نبودن برخی از اصحاب رسانه به پایان رسید.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما