شناسهٔ خبر: 31856179 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روزهای نخست نوروز وضعیت جوی در زنجان پایدار است

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه بارندگی در این استان وجود نخواهد داشت و از اواخر روز شنبه یا یکشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد زنجان می شود.

صاحب‌خبر -

حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا بعد از ظهر امروز / چهارشنبه/ بارش های پراکنده در استان ادامه دارد ولی طی بعد از ظهر این سامانه بارشی از استان خارج می شود.
وی ادامه داد: برای روزهای پنجشنبه و جمعه بارشی در استان وجود نخواهد داشت و از اواخر روز شنبه یا یکشنبه سامانه جدیدی وارد زنجان می شود که بارش های آن به صورت باران است.
سلطانی گفت: تا صبح فردا / پنجشنبه/ هوای سرد بر اکثر مناطق استان حاکم است ولی رفته رفته طی 2 روز آینده بر دمای هوا افزوده می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته قیدار با دمای منفی 5 درجه و آببر با دمای 13 درجه به ترتیب سردترین و گرم ترین مناطق استان بودند.
سلطانی از شهروندان خواست با توجه به وجود ناپایداری های جوی در روزهای آینده، قبل از عزیمت به سفر از طریق سامانه 134 ( هواگو) اطلاعات لازم در خصوص وضعیت جوی مناطق مورد نظر را کسب کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون اداره کل هواشناسی زنجان 60 ایستگاه هواشناسی در این استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه به صورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
3088/8068

نظر شما