شناسهٔ خبر: 31855706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار ابرکوه مطرح کرد

نقش پررنگ اصحاب رسانه در معرفی شهرستان ابرکوه قابل‌انکار نیست

فرماندار ابرکوه در جمع اصحاب رسانه و فعالین عرصه اجرا، گفت: اصحاب رسانه مشتاقانه رسالت حقیقی خود را در راستای معرفی شهرستان ابرکوه به کشور انجام دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، شامگاه سه شنبه آخرین نشست صمیمانه فرماندار با اصحاب رسانه و فعالین عرصه اجرا در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد.

محمدکاظمی نسب در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه در طی یک سال گذشته که مشتاقانه در عرصه اطلاع‌رسانی و مطرح کردن نام ابرکوه در سراسر کشور، رسالت خود را انجام دادند اظهار کرد: امید است در سال جدید هم بتوانیم همچون سال گذشته فعالین عرصه خبر و اطلاع‌رسانی را در تمامی برنامه‌های دولت و حکومت همراه داشته باشیم.

کاظمی نسب خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما در حوزه اطلاع‌رسانی مطرح شدن نام ابرکوه به‌صورت متواتر در کلیه رسانه‌ها، جراید، فضای مجازی و ... بود که با بررسی‌های به عمل آمده این مهم نسبت به سال‌های گذشته به‌خوبی محقق شده است.

تبدیل ابرکوه به مقصد گردشگری یکی از اهداف ستاد خدمات سفر نوروزی

وی هدف از اطلاع‌رسانی گسترده را مطرح کردن نام ابرکوه آن‌چنان‌که شایسته این شهرستان و مردمان آن است دانست و افزود: از بین 1400 شهر کشور تنها 14 شهر به‌عنوان نمونه گردشگری معرفی شدند که ابرکوه در بین تمامی این شهرها دارای پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و آثار بسیار برجسته‌ای است.

فرماندار ابرکوه ادامه داد: امسال رویکرد ستاد خدمات سفر نورزی شهرستان بر این است که بتوانیم ابرکوه را به یک مقصد گردشگری تبدیل کرده و مسافران را متقاعد کنیم که ساعتی بیشتر در ابرکوه توقف کرده و حتی این شهر را برای اقامت انتخاب کنند.

کاظمی نسب گفت: نوروزگاه های یخچال خشتی آقازاده، درخت کهن‌سال سرو 4500 ساله، بوستان ملت، گنبد عالی، مجموعه تاریخی آقازاده و امامزاده احمد (ع) تدبیری برای متوقف کردن گردشگران در این شهر است تا بتوانیم از تمامی زیرساخت‌هایی که در بخش گردشگری طی سال‌های اخیر فراهم شده است، امسال بیش از گذشته بهره‌برداری کنیم.

جذب تسهیلات 18 میلیاردی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در ابرکوه

مقام عالی دولت در ابرکوه عنوان کرد: علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی که سال سختی را برای مردم و مسؤولین رقم زد، تمام تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم و تأکید بر اشتغال‌زایی بوده است. در همین راستا شهرستان ابرکوه موفق به جذب 18 میلیارد تومان از سهم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی شد.

کاظمی با تأکید بر اینکه اشتغال‌زایی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه شهرستان در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: در بحث تنظیم بازار نیز در سه‌ماهه گذشته متولیان امر با جدیت بر بحث نظارت بر بازار و اصناف ورود کرده و بازرسی‌های سرزده نیز در این مدت افزایش یافت. ضمن اینکه تعداد پرونده‌های ارجاع شده به ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی نیز افزایش یافته است.

 

انتهای پیام/90027

نظر شما