شناسهٔ خبر: 31855686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امدادرسانی به حادثه دیدگان برف و کولاک محور قوچان_درگز

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از امداد رسانی به ۲۸۳ نفر حادثه دیده در برف و کولاک محور قوچان به درگز خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد ، سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: با توجه به آغاز بارش شدید برف در شهرستان قوچان و مسدود شدن محور قوچان به درگز و طبق اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان EOC تیم‌های عملیاتی قوچان در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه دیشب به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: به علت گستردگی عملیات و به درخواست جمعیت هلال احمر قوچان تیم‌های عملیاتی شهرستان‌های مشهد، چناران و درگز جهت همکاری و امدادرسانی ساعتی بعد به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس هلال احمر قوچان با بیان این که در این امداد رسانی ۴۳ نفر از پرسنل و امدادگران و نجاتگران شعب اعلام شده حضور داشته اند گفت: تعداد افرداد حادثه دیده ۲۸۳ نفر بوده که توسط تیم‌های امدادی، امداد رسانی شدند.

فکوری با اشاره به این که در این عملیات اداره مدیریت بحران، پلیس راه، اورژانس، راهداری، شهرداری نیرو‌های بسیج و سپاه و نیروی انتظامی حضور داشتند افزود: ۷۰۰ بسته غذایی به همراه ۴۵۰ بسته اقلام زیستی شامل پتو و ... در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

وی با اعلام اینکه این عملیات ساعتی پیش به پایان رسیده است تصریح کرد: در مجموع ۱۰ ناوگان خودرویی شامل ۳ آمبولانس، یک دستگاه خودرو ست نجات، ۴ دستگاه خودرو کمک دار سبک و ۲ دستگاه خودرو یونیماک ادر این عملیات مورد استفاده قرار گرفته است.
 
انتهای پیام//ح.خ
 

امدادرسانی به حادثه دیدگان برف و کولاک قوچان

نظر شما