شناسهٔ خبر: 31855651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهردار سنندج:

تمام معوقات، حقوق و عیدی پرسنل شهرداری سنندج پرداخت شد

شهردار سنندج گفت: با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و با تلاش شبانه روزی تمامی مدیران و روسای سازمانهای تابعه شهرداری بویژه حوزه درآمد و مالی علاوه بر پرداخت تمامی حقوق معوقات، عیدی و پاداش کارکنان و کارگران شهرداری سنندج پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

حشمت‌اله صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: امسال بواسطه تحریم‌های ظالمانه و فشار اقتصادی  یکی از سخت‌ترین سال‌ها از لحاظ منابع مالی برای شهرداری‌های کل کشور بود.

وی  بیان کرد: اکثر شهرداری‌های کشور بدلیل کمبود درآمد در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران با مشکل مواجه بودند که این شهرداری هم از این قضیه مستثنی نبود.

شهردار سنندج گفت: عدم پرداخت بموقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری بعنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران شهرداری بود و از این لحاظ در اذهان عمومی بسیار تحت فشار بودیم.

صیدی افزود: سال گذشته هم در اسفند ماه دو ماه حقوق پرسنل پرداخت نشده بود که توانستیم با تلاش شبانه روزی نسبت به تسویه حقوق و مزایای نیروهای شهرداری  اقدام کنیم.

وی افزود: امسال هم با برنامه‌ریزی صورت گرفته  و با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین  تلاش شبانه روزی تمامی مدیران مناطق، نواحی وروسای سازمان‌ها تابعه بویژه حوزه درآمد و مالی توانستیم  در راستای پرداخت حقوق معوقات و عیدی و پاداش کارکنان و کارگران خدوم شهرداری اقدام نماییم. 

وی از پرداخت تمامی حقوق، معوقات، عیدی وپاداش کارکنان و کارگران شهرداری خبر داد و گفت: تلاش شبانه روزی دوماهه تمامی مدیران امروز به ثمر نشست و توانستیم نسبت به تسویه حساب سال‌جاری اقدام کنیم.

صیدی اعلام کرد : فقط نیروهای شرکتی مبالغی نظیر 9 روز مانده مرخصی، حق لباس و بن گارگری پرداخت نشده که انشالله در سال آینده به نیروهای خدوم وزحمتکش شرکتی این مبلغ  هم پرداخت خواهد شد.

شهردار سنندج ضمن عذرخواهی از تمامی کارکنان و کارگران شهرداری بخاطر عدم بموقع پرداخت حقوق گفت: امیدواریم سال آینده بتوانیم با کسب درآمد  بتوانیم نسبت به پرداخت  بموقع حقوق اقدام نمائیم.

وی  از تمامی مسولان اجرایی استان که ما را درپرداخت حقوق کارکنان  یاری کردند تقدیر وتشکر کرد و از شهروندان در خواست کرد: در راستای حمایت از این نهاد مردمی و همچنین توسعه  فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در سطح شهر با پرداخت بموقع عوارض ما را در اجرای بهتر طرحها و اداره شهر یاری نمایند.

انتهای پیام/2330/71

برچسب‌ها:

نظر شما