شناسهٔ خبر: 31855369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پارکینگ‎های حرم مطهر رضوی از امروز تعطیل خواهند بود

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت:پارکینگ‎های حرم مطهر رضوی از ساعت ۱۲ امروز تعطیل خواهند بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد ، سید خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با اعلام خبر تعطیلی پارکینگ‎های حرم مطهر رضوی از ۲۹ اسفند ماه، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در راستای رفاه حال زائران در ایام نوروز پارکینگ‎های حرم مطهر رضوی از ساعت ۱۲ روز ۲۹ اسفند ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

وی تصریح کرد: از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی درخواست می‌شود به منظور تسهیل شرایط عبور و مرور در این ایام حتی المقدور از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و چنانچه قصد دارند با وسایل نقلیه شخصی به حرم مطهر حضرت رضا (ع) تشرف یابند، تعطیلی پارکینگ‌های زیرگذر حرم مطهر رضوی را مد نظر قرار داده و خودرو‌های خود را در پارکینگ‌های در نظر گرفته شده پارک کنند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: به این منظور آستان قدس رضوی ۷ قطعه زمین برای احداث پارکینگ اختصاص داده است که ظرفیت پارک ۹ هزار خودرو را خواهد داشت و این عدد تا ۱۵ هزار دستگاه خودرو نیز قابل افزایش است. همچنین یک صد دستگاه مینی بوس و ون نیز جهت تردد زائران در محدوده حرم مطهر رضوی توسط آستان قدس رضوی در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

بسته شدن پارکینگ های حرم رضوی تا اطلاع ثانوی

نظر شما