شناسهٔ خبر: 31854634 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

به منظور کاهش مزاحمت برای شهروندان و زائرین

پروژه‌های عمرانی شهرداری تا پایان تعطیلات نوروز متوقف می‌شود

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از توقف اکثر پروژه‌های عمرانی شهرداری تا پایان تعطیلات نوروز برای کاهش مزاحمت برای شهروندان و زائرین خبر داد.

صاحب‌خبر -

عباس حلوائی‌زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با تاکید بر اینکه تدابیر لازم پیش از آغاز سال جدید در خصوص پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری صورت گرفته است اظهار کرد: با توجه به اینکه در این ایام شاهد تردد بالای زائرین و همشهریان در سطح شهر هستیم، فعالیت پروژه‌های عمرانی عمدتا متوقف و یا کاهش یافته تا کمترین مزاحمت برای شهروندان و زائرین ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری جز پروژه‌هایی که عملیات خاکی دارند تا بعد از تعطیلات نوروز متوقف خواهند بود تصریح کرد: البته پروژه‌های مهمی چون تقاطع سه سطحه میدان ولیعصر به صورت محدود با کمترین مزاحمت برای شهروندان و زائرین فعال خواهند بود.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با بیان اینکه اکثر پروژه‌های شهری با سرعت و کیفیت قابل توجهی پیش می‌روند خاطرنشان کرد: پروژه‌های کلانی که در شهر فعال است نیز طبق زمان‌بندی پیش رفته و پیش‌بینی تعطیلات نوروز در زمان‌بندی آنها صورت گرفته است.

انتهای پیام/78027

نظر شما