شناسهٔ خبر: 31854587 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اطلاع‌نگاشت| گرفتاری‌های آمریکا

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر انقلاب با انتشار اطلاع‌نگاشتی، برخی از گرفتاری‌های آمریکا را که مورد اشاره رهبر انقلاب بوده است، مرور کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از پایان جنگ سرد و فروپاشی نظام دو قطبی، ایالات متحده آمریکا که رهبری بلوک غرب را در دست داشت، تلاش کرد سلطه خود را در جهان گسترش دهد و خود را به عنوان رهبر جهان معرفی نماید.

مداخله در امور سایر کشورها و حمله نظامی به عراق و افغانستان از جمله این تلاش ها بود که البته نه تنها آمریکا را به هدف خود نرساند، بلکه به اعتقاد بسیاری از کارشناسان امور بین‌الملل این اقدامات موجبات زوال هر چه سریعتر قدرت آمریکا را فراهم آورد. کارشناسان، خیزش قدرت‌های نوظهور از جمله چین و‌ هند را علامت آشکار پایان برتری آمریکا در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصاد تلقی می‌کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مردم آذربایجان شرقی(۹۷/۱۱/۲۸) به نشانه‌های ضعف دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کردند. از این رو، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در اطلاع‌نگاشت زیر، برخی از گرفتاری‌های آمریکا را که مورد اشاره رهبر انقلاب بوده است، مرور می‌کند. در ادامه این اطلاع نگاشت را مشاهده کنید.

اطلاع‌نگاشت| گرفتاری‌های آمریکا

انتهای پیام/

نظر شما