شناسهٔ خبر: 31854561 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

قیمت خانواده هواوی پی ۳۰ لو رفت

قیمت هواوی P30 پرو، هواوی پی ۳۰ و برادر کوچکتر آن ها یعنی هواوی پی ۳۰ لایت فاش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

قیمت هواوی P30 پرو، هواوی پی ۳۰ و برادر کوچکتر آن ها یعنی هواوی پی ۳۰ لایت فاش شد. هواوی P30 مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۵۰ یورو به فروش می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قیمت خانواده هواوی پی ۳۰ را مرور کنیم.

قیمت خانواده هواوی پی ۳۰

قیمت هواوی P30 پرو به همراه نسخه های دیگر این پرچمدار شامل هواوی پی ۳۰ و هواوی P30 لایت لو رفته و با توجه به گزارشی جدید، هواوی قصد دارد پرچمداران جدید خود را با قیمتی پایین تر از ۱۰۰۰ یورو به فروش برساند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی حساب کاربری rquandt، قیمت هواوی P30 پرو در نسخه پایه برابر با ۹۳۰ یورو است. این مدل با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. این دستگاه در مدل مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی برابر با ۱۰۳۰ یورو دارد.

برای مقایسه می توانیم به قیمت گلکسی S10 پلاس اشاره کنیم. این گوشی هوشمند در نسخه پایه مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی برابر با ۱۰۰۰ یورو دارد.

به نظر می رسد هواوی P30 قصد دارد با گوشی گلکسی S10e رقابت کند چرا که با قیمت ۷۵۰ یورو به بازار عرضه می شود.

لیست قیمت خانواده هواوی پی ۳۰

قیمت هواوی P30 پرو و دیگر اعضای خانواده هواوی پی ۳۰ به شرح زیر است:

قیمت هواوی پی ۳۰

قیمت هواوی پی ۳۰

بر اساس اطلاعات منتشر شده، هواوی برای افرادی که پرچمداران جدید این شرکت را پیش خرید می کنند، هدایایی در نظر می گیرد. از این هدایا می توان به شارژر سریع بی سیم با قیمت ۶۰ یورو و اسپیکر Sonos One با قیمت ۲۳۰ یورو اشاره کرد.

نظر شما درباره قیمت های احتمالی خانواده هواوی پی ۳۰ چیست؟

لینک کوتاه:

نظر شما