شناسهٔ خبر: 31854296 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رهبرمعظم انقلاب: پدیده اعتکاف یکی از رویش های انقلابی است

صفحه مجازی نوجوان وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، عکس نوشته‌ای را پیرامون اعتکاف تحت عنوان «در برکه الهی» منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان٫ همزمانی ماه رجب با عید نوروز، هیاهوی جشن میلاد مولی الموحدین امام علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، رنگ و بویی دیگر به این ایام داد، ولی در میان این همه هیاهو، دلبستگی خاصی برای خلوت با معبود، انسان های مؤمن را به مساجد می کشاند؛ خلوتی که عین همیشه نیست و فرصتی است که سه روز از روزگار زندگی را دور از همه دلبستگی‌های دنیایی، روزه بگیرد و با خدایش خلوت کند.

این خلوت نشینی که اعتکاف نام دارد، در تمام روایات ائمه اطهار(ع) سفارش شده و قرار است در این مراسم معنوی، با پناه بردن به خانه خدا، انسان ها، حضور خالصانه ای به درگاهش داشته و زنگار از دل بزدایند.

از این رو صفحه مجازی نوجوان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، عکس نوشته‌ای را پیرامون اعتکاف، تحت عنوان «در برکه الهی» منتشر کرده است. درمتن کامل این عکس نوشته آمده است:

«پدیده اعتکاف یکی از رویش های انقلابی است.این پدیده عمومی ٫آن هم اغلب جوان٫جزو رویش های انقلاب است من یک وقت عرض کردم که انقلاب ها ریزش دارد؛اما رویش هم دارد.رویش ها بر ریزش ها غلبه دارند؛پس خوشا بحالتان معتکفین عزیز.»

رهبرمعظم انقلاب: پدیده اعتکاف یکی از رویش های انقلابی است.

انتهای پیام/

نظر شما