شناسهٔ خبر: 31854253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بر اثر بی‌توجهی به هشدارها رخ داد

انفجار یک خانه و 6 مصدوم در آخرین چهارشنبه سال در کاشان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کاشان گفت: در حادثه انفجار یک خانه شش جوان حدودا 23 تا 25 ساله دچار سوختگی و ترومای متعدد شدند که حال سه تن از آنها وخیم می باشد و از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شدید شده اند.

صاحب‌خبر -

محمد مسعود چایچی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: این سازمان امسال با برنامه‌ریزی‌های ویژه و آماده‌باش کامل با استقرار 22 تیم عملیاتی آماده ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادث چهارشنبه آخر سال بوده تابه خوبی و به موقع بتواند به یاری شهروندان در حوادث احتمالی بشتابد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اعلام حادثه انفجار دردناک در شهرک ناجی آباد فاز 2، ناشی از مواد محترقه دست‌ساز، که منجر به مصدوم شدن 6 تن از جوانان شهر شد عنوان کرد: 4 مورد حریق ناشی از ضایعات نیز به این سازمان اعلام شد که تیم‌های مستقر در سطح شهر در اولین فرصت به محل جهت اطفاء حریق اعزام شدند.

وی درباره حادثه انفجار در منزل مسکونی افزود: در این حادثه شش جوان حدوداً 23 تا 25 ساله دچار سوختگی و ترومای متعدد شدند که حال سه تن از آن‌ها وخیم است و از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شدید شده‌اند.

 چایچی نقش فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی این سازمان، در راستای ترویج فرهنگ ایمنی شهروندان را از انجام برنامه‌های مهم قلمداد کرد و اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزش و پیشگیری از حوادث و سوانح و نحوه مقابله با آن‌ها در مدارس، چاپ و توزیع پوسترهای آموزشی، نصب تابلوهای هشداردهنده نکات ایمنی در معابر سطح شهر و درج نکات و هشدارهای ایمنی در جراید و سایت‌های خبری از اقدامات اطلاع‌رسانی امسال بوده است.

 انتهای پیام/63108/ج 20/

نظر شما