شناسهٔ خبر: 31853924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه لواسان:

ورود وزارت کشور به مسئله ساخت و سازهای غیرمجاز لواسان مبارک است

شمیرانات- امام جمعه لواسان در پیام توییتری خود گفت: ورود وزارت کشور به مسئله ساخت و سازهای غیرمجاز لواسان و پیگیری تخلفات مبارک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در پیامی توییتری در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز لواسان گفت: ورود وزارت کشور به مسئله ساخت و سازهای غیرمجاز لواسان و پیگیری تخلفات مبارک است.

لواسانی در ادامه با اشاره به اینکه قبلاً هم وعده‌هایی داده شده بود نیز اظهار داشت: امیدوارم اولاً عملیاتی شود، ثانیاً فکر اساسی برای سراسر کشور شود، ثالثاً فرایند معیوب کنونی اصلاح گردد.

وی پیش از این نیز در گفتگویی با خبرنگار مهر در خصوص این ساخت و سازهای غیر مجاز بیان داشته بود: کار بنده این است، که به مسئولین محلی، استانی و کشوری تذکر دهم، که این تذکر را چه شفاهی و چه کتبی داده ام و می‌دهم و مستندات برای آنها فرستاده، درخواست کرده و پیگیری نیز می‌کنم، این وظیفه‌ای است، که انجام می‌دهم، اما مسئولیتی نیز متوجه مسئولین است، که باید انجام دهند، در این بین مسئولین محلی مانند شورای شهر، شهردار و بخشدار لواسان و فرماندار شمیرانات و ادارات محیط زیست و منابع طبیعی مسئولیت خود را جدی بگیرند و بهانه کمبود نیرو منطقی نیست.

امام جمعه لواسان عنوان کرده بود: ساخت یک ساختمان یک شبه نیست، باید جلوی آن را گرفت، متأسفانه شبهه رشوه و … کم نیست، گزارش‌هایی نیز در این موارد به بنده می‌رسد، که فلانی در فلان جا رشوه گرفته است.

نظر شما