شناسهٔ خبر: 31853738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۱ عملیات اطفای حریق در چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه انجام شد

R41380/P/S6,68/CT1

مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه گفت: ۱۱ عملیات اطفای حریق در چهارشنبه آخر سال در شهر کرمانشاه انجام شد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه،  از 11 مورد حادثه آتش سوزی در چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه خبرداد و اظهار داشت: به‌دلیل انفجار مواد محترقه در یک واحد آپارتمانی در خیابان نقلیه، یک نوجوان 14 ساله از ناحیه دست و صورت آسیب جدی دیده بود.

وی با اشاره به اینکه کل مواد محترقه در ساختمان خوشبختانه منفجر نشده است، بیان کرد: مواد محترقه زیادی در واحد مسکونی بوده که خوشبختانه منفجر نشده و توسط نیروهای آتش نشانی امحا شد.

مدیر عامل آتش نشانی کرمانشاه با اشاره به اینکه تمامی نیروهای آتش نشانی در آماده باش به سر می برند، بیان کرد: آتش سوزی ها در یک واحد مسکونی و مابقی آتش سوزی درختان، سطلهای زباله و لاستیکهای فرسوده بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 180 نیروی آتش‌نشانی تا آرام شدن وضعیت در شهر کرمانشاه به دلیل چهارشنبه آخر سال اعم از ستادی، عملیاتی، تجهیزات امدادی و اطفایی و ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین سازمان آتش‌ نشانی در آماده‌باش هستند.

رضایی با اشاره به اینکه حوادث چهارشنبه آخر سال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته کاهش داشته است، عنوان کرد: بیشتر مصدومان نوجوانان و جوانان هستند که باید خانواده‌ها بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد حوادث ناگوار در سطح شهر نباشیم.
انتهای پیام/

نظر شما