شناسهٔ خبر: 31853720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسؤول روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان خبر داد

مصدومیت 26 نفر در چهارشنبه آخر سال همدان

مسوول روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از مصدومیت 26 نفر در چهارشنبه پایان سال تا به این لحظه خبر داد.

صاحب‌خبر -

عباس اولیاسمیع امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از مصدومیت 26 نفر در چهارشنبه پایان سال تا این ساعت از شب در همدان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 23 نفر مرد و و سه نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه موارد فوتی و بستری در بیمارستان به ثبت نرسیده است گفت: 22 نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

مسؤول روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به اینکه سه نفر دچار سوختگی درجه 2 یا سه شدند افزود: چشم دو نفر از مصدومان دچار آسیب شده و خوشبختانه فردی قطع عضو نشده است.

وی با بیان اینکه در سنین بین 18 تا 29 سال چهار نفر مصدوم شده‌اند که 15.4 درصد را شامل می شود خاطرنشان کرد: از 6 تا 18 سال 14 نفر یعنی 53.8 درصد و از 29 تا 60 سال هشت نفر یعنی 30.8 درصد از مصدومان را در برمی‌گیرد.

اولیاسمیع با بیان اینکه 88.5 درصد مصدومان از مواد محترقه استفاده کرده‌اند گفت: 22 نفر از مصدومان ترخیص شده‌اند و چهار نفر از شهرستان به همدان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه 14 نفر از مصدومان دچار خراشیدگی و بریدگی شده‌اند افزود: مصدومیت سه نفر جزو سوختگی درجه 2 و سه نفر جزو سایر مصدومیت‌هاست.

مسوول روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با بیان اینکه 11 نفر دچار سوختگی درجه یک شده اند گفت: 17 نفر از ناحیه دست، دو نفر از ناحیه سر و گردن، سه نفر در قسمت تنه، هفت نفر نفر از ناحیه پا و دو نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شده‌اند.

انتهای پیام/89026/ 40/ق

نظر شما