شناسهٔ خبر: 31853703 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جریمه 250 میلیون دلاری توییتر تا سرویس استریم جدید گوگل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

انتخابات سال 2016 ایالات متحده با اما و اگرهای فراوانی رو به رو شد و بسیاری از دموکرات ها معتقد بودند دونالد ترامپ ازطریق شبکه های اجتماعی و به ویژه فیس بوک اقداماتی غیرقانونی برای افزایش آراء خود انجام داده است. ادعایی که هنوز هم در دست بررسی است. اما به نظر می رسد این اتفاق یک بار دیگر در حال انجام است و مقدمات آن شروع شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل سرویس استریم بازی جدید خود را معرفی کرد. واضح است که گوگل در هنگام طراحی این سرویس به جزئیاتی مختلف توجه داشته و سرویس خود را بر اساس ذهنیت کاربران طراحی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

توییتر با یک شکایت 250 میلیون دلاری رو به رو شده است که از سوی نمایندگان جمهوریخواه مطرح شده است. این شکایت بر اساس این ادعا مطرح شده که توییتر پیام های جمهوریخواهان را به حاشیه می راند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خط تولید آی مک شرکت اپل با تغییراتی جدید در ساختار و افزایش قدرت محصولات این شرکت به روز رسانی شد. درواقع قرار است شاهد آی مک هایی با گرافیکی خیره کننده و پردازنده هایی قدرتمند باشیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بیل گیتس مدیرعامل پیشین و چهره تاثیرگذار مایکروسافت وارد مذاکره با مدیران گوگل شده تا به توافقی پزشکی دست یابند. توافقی که می تواند هوش مصنوعی را در حیطه پزشکی پررنگ تر کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از هکرها در تگزاس با هشدار جعلی در خصوص وقوع طوفان تورنادو مردم را وحشت زده و غافلگیر کردند. این هشدار ساعت 2 بامداد منتشر شد و اهالی برخی از شهرهای تگزاس را روانه پناهگاه کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت فیس بوک افشا کرد که ویدئوی مرتبط به تیراندازی بی رحمانه در مساجد نیوزیلند حدود 4 هزار بازدید داشته است. این رقم، عددی شوک آور است و نشان می دهد فیس بوک با وجود همه تلاش ها در مهار این حادثه موفقیت کافی نداشته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما