شناسهٔ خبر: 31853662 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بیانیه بسیج دانشجویی برخوار در محکومیت کشتار مظلومانه مسلمانان نیوزیلند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان برخوار در محکومیت کشتار مظلومانه مسلمانان در یکی از مساجد کشور نیوزیلند توسط تروریست های وحشی اسلام ستیز منتشر شد.

 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«إِنَّ الَّذِینَ یَکْفُرُونَ بِآیَاتِ اللَّهِ وَیَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیْرِ حَقٍّ وَیَقْتُلُونَ الَّذِینَ یَأْمُرُونَ بِالْقِسْطِ مِنَ النَّاسِ فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِیمٍ»
 
 
همواره در طول تاریخ، درخت تنومند اسلام را خون های گرانبهایی آبیاری کرده است که همگی موجب رشد و بالندگی این بنیان مبارک شده اند. دفتر پر افتخار اسلام، آکنده از نام کسانی است که سند مظلومیت خود، و حکم نابودی ظالمین را با خونشان مهر کرده اند. اینان اند که قرآن کریم در وصفشان می گوید: «إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ…»
 
اکنون و در دوران مبارزه ی همه جانبه اسلام علیه جبهه ی کفر و استکبار، باز خبر رسید که ۴۹ نفر از مسلمانان مظلوم ساکن نیوزیلند، هدف حمله ی متوحشین غربی قرار گرفتند و برگ جدیدی ای از مظلومیت اهل اسلام را رقم زدند. تمدن پوشالی و خود برتر بین غرب، همواره توحش و بربریت ذاتی خود را پشت نقاب مدرنیسم و تکنولوژی پنهان نموده و با استفاده از فریب و ریا، سعی در موجه نشان دادن خود در عرصه های بین المللی کرده است؛ غافل از اینکه خون صادق شهیدان، هیمنه ی کاذب کافران را در هم می شکند و چهره ی واقعی کفر را به جهانیان نمایان می کند. ننگ بر کسانی که با رها کردن تعقل و تفکر، فریب نقاب بزک کرده ی غرب را می خورند و کورکورانه از این متجاوزین سفاک پیروی می کنند؛ این فریب خوردگان همانانی هستند که همه ی راه ها را منتهی به غرب دانسته و عامل حل مشکلات را توسل به غرب می دانند.
 
ما دانشجویان انقلابی شهرستان برخوار، ضمن عرض تسلیت به محضر امام عصر(عج) و خانواده ها و بازماندگان این شهدا، این عمل جنایت بار و ننگین را محکوم کرده و همگان را به بازنگری در تصورات خود درباره ی تمدن غرب و همچنین مطالعه ی تاریخ سیاه آن دعوت می نماییم.
 
«إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ»
 
در پی حمله تروریست‌های مسلح به نمازگزاران جمعه در دو مسجد در نیوزیلند، حداقل ۵۰ نفر کشته و ۳۰ تن دیگر مجروح شدند.

نظر شما