شناسهٔ خبر: 31852975 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اخبار متناقض از یک حادثه؛

یک فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد آتش گرفت / روابط عمومی هما: آتش گرفتن هواپیما صحت ندارد

خبرگزاری میزان- در حالی که برخی منابع خبری در اخبار اولیه به نقل از اورژانس کشور از وقوع حادثه برای یک فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد و آتش سوزی آن خبر داده بودند روابط عمومی هما با تکذیب این خبر گفت: آتش گرفتن هواپیما صحت ندارد.

صاحب‌خبر -

مجتبی خالدی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: یک فروند هواپیمای مسافربری به دلیل باز نشدن چرخ‌هایش در فرودگاه مهرآباد تهران دچار حریق شد که بلافاصله چهار آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: هواپیما صد نفر مسافر داشت که همه آن‌ها در سلامت کامل هستند.

گفتنی است این حادثه ساعت ۲۱ امشب رخ داده است.

آنگونه که خبرنگار خبرگزاری میزان از یک منبع آگاه کسب اطلاع کرده است این هواپیما بدون چرخ جلو در فرودگاه مهرآباد به زمین نشسته و به همین علت دچار آتش سوزی شد.

در همین زمینه بخوانید

روابط عمومی هما: هواپیما آتش نگرفت

در همین مورد معصومه اصغرزاده مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری میزان اظهار داشت: هواپیما فوکر ۱۰۰ هما بدون باز شدن ارابه فرود به سلامت در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و شایعات آتش سوزی هواپیما صحت ندارد.

وی گفت: مسافران نیز در صحت و سلامت هواپیما را ترک کردند.

هواپیما ٣٣ مسافر داشته است

تاکنون اخبار متناقضی از حادثه امشب در فرودگاه مهرآباد تهران منتشر شده است. در آخرین نمونه جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، گفت: هواپیمای فوکر ١٠٠ ایران ایر در مسیر قشم تهران ساعت ٩.٣٠ در باند فرودگاه مهرآباد به دلیل مشکل فنی بدون ارابه جلو به زمین نشست.

وی در ادامه افزود: مسافران این هواپیما شامل ٢٢ نفر مسافر، دو نوزاد و ٩ نفر خدمه هواپیما که جمعا ٣٣ نفر بوده است که همگی در صحت کامل هستند.

انتهای پیام/

نظر شما