شناسهٔ خبر: 31852759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

پیام نوروزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش

جمعیت زنان مسلمان نواندیش به مناسبت فرا رسیدن سال نو، بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا بخش‌هایی از این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر بهار با هزار شور و امید، پایان زمستان را نوید می‌دهد و ما را به نوروز و روز نو، به خانه تکانی و سلامی نو به زندگی فرا می‌خواند. ما ساکنان خانه‌ی بزرگ ایران، از رهبران، مسئولان و کارگزاران تا شهروندان عادی، آیا برای خانه تکانی و نو شدن، دعوت بهار را لبیک گفته‌ایم؟

ایران ما امروز در شرایطی خاص قرار دارد، از تهدیدهای بیگانگان گرفته تا عدم انسجام و یگانگی در سیاستگذاری داخلی و خارجی؛ از مشکلات عدیده ی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تا معضلات کمرشکن اقتصادی که زندگی را بر آحاد مردم این کشور دشوار و طاقت فرسا کرده است….

امیدواریم در سال نو، مسئولان، مدیریت جامعه را از فضای بی انگیزگی کنونی، که کشور را در معرض فرسایشی آسیب‌زا قرار داده، خارج کنند و دولت منتخب مردم، با پاسخگویی به نقدهای وارده، در مورد عملکرد خود و بیان شفاف موانع و مشکلات، از سرمایه‌ی اعتماد ملی پاسداری کند و با تمام توان در مسیر رفع نارسایی‌ها و معضلات اجتماعی و اقتصادی کشور گام بردارد.

امیدواریم در سال نو، مجلس شورای اسلامی در انجام وظایف نظارتی خود، برای رصد عملکرد نهادها و مسئولین، و سنجش انطباق آنها با قوانین، با جدیت و شجاعت بیشتری عمل کنند.
امیدواریم در سال نو، شاهد عملکرد مقتدرانه و مستقل قوه قضائیه باشیم؛ به نحوی که دست مجرمین و مفسدین از منابع ثروت و قدرت ملت کوتاه شود.

امیدواریم در سال نو، هیچ فردی به دلیل اندیشه و نگاه متفاوت خود از نگاه و رویکرد کانون‌های قدرت، در بند و حصر نباشد و شاهد آزادی دکتر زهرا رهنورد، مهندس میرحسین موسوی و حجت‌الاسلام کروبی از حصر باشیم، تا نیروی اندیشه و دغدغه‌های ملی آنان، همراه با تلاش‌های دیگر دلسوزان نظام، به عبور کشور از وضعیت دشوار کنونی، یاری رساند.

امیدواریم در سال نو، محدودیت‌های ایجاد شده برای چهره‌ی ملی تأثیرگذار کشور، سید محمد خاتمی، مرتفع شود تا این شخصیت وحدت بخش، فرصت بیشتری برای تلاش‌های امیدآفرین خود بیابد.

امیدواریم در سال نو، شاهد رویکرد جدی دولت و دیگر نهادها برای تحقق عدالت جنسیتی، قومیتی و اقلیتی بیشتر باشیم تا باور ایران برای همه ایرانیان، در عمق جان آحاد ملت ریشه کند.

امیدواریم در سال نو، شهروندان ایرانی، از اقشار و گروه‌های گوناگون، با درک بیشتر شرایط حساس کشور، و با کسب آگاهی و اطلاعات دقیق از چگونگی روند امور، به مقابله با شایعات و دروغ پردازی‌ها همت بگمارند و در عقلانی کردن فضا و پاسخگو قرار دادن مسئولان و اصلاح امور، نقش جدی ایفا کنند.

امیدواریم در سال نو، بهار با باران رحمتش دل‌هایمان را شستشو دهد و گرد هرچه خستگی، کدورت و دلتنگی را از خانه‌ی دل‌ها بتکاند و در دشت وجودمان بذر دوستی، وحدت و یگانگی بپاشد تا همگی برای توسعه‌ی خانه‌ی بزرگمان ایران، در سایه‌ی اندیشه و خردجمعی و عشق و ایمان از ژرفای جان بکوشیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما