شناسهٔ خبر: 31852347 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

مجید قناد جایگزین پژمان بازغی در «کودک‌شو» می‌شود؟

ویژه برنامه امشب «کودک شو» با اجرای مجید قناد و حضور پژمان بازغی به عنوان مهمان روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
واکنش پژمان بازغی به عملکرد جشنواره جام‌جم و پیام وی در اینستاگرام مبنی بر خداحافظی‌اش از برنامه «کودک شو»، بازتاب‌های فراوانی داشته است. یکی از این بازتاب‌ها، رایزنی برای مجری جدید «کودک‌شو» بود؛ حتی یک پست اینستاگرامی در پیج رسمی برنامه «کودک‌شو» منتشر شد که کودک‌شویی‌ها سه‌شنبه بیست و هشتم اسفند با اتفاقات غیرمنتظره و مجری جدید بازمی‌گردند.

رضا نصیری، تهیه‌کننده «کودک‌شو» تاکید می‌کند از همان روز انتشار پیام پژمان بازغی  با او صحبت کرده است تا به «کودک‌شو» برگردد. مجید قناد به‌عنوان مجری و تهیه‌کننده برنامه امشب در «کودک‌شو» اجرا خواهد کرد. البته مهمان این برنامه، یک شگفتانه برای مخاطب است.

وی افزود: «صحبت کردیم پژمان بازغی همزمان با ایام میلاد حضرت علی(ع) به‌عنوان مهمان «کودک‌شو» دعوت شود. او همراه با پدر و مادر و فرزند و دیگر اعضای خانواده‌اش به «کودک‌شو» می‌آید اما این بار نه به‌عنوان میزبان که مهمان، و پاسخگوی سؤالات و بازی‌هایی می‌شود که مجید قناد از پژمان می‌پرسد. و البته که دوباره با پژمان بازغی برنامه «کودک‌شو» به کار خودش ادامه می‌دهد.»

نصیری در پایان درباره برنامه‌های عیدانه «کودک‌شو» گفت: «در برنامه‌های عیدانه سراغ کسانی رفتیم که کمتر برنامه عیدانه حضور داشتند؛ مثلاً حمید محمدی گزارشگر خبر با فرزندش، بهداد سلیمی با همسر و فرزندش، فرشته کریمی عضو تیم ملی فوتبال زنان به‌همراه پدر و مادر و اردشیر منظم، دوبلور حوزه کودک جزو کسانی هستند که در این ایام مهمان «کودک‌شو» می‌شوند و البته شخصیت‌های دیگری هستند که مردم روی آنتن خواهند دید.»


تسنیم 

نظر شما