شناسهٔ خبر: 31851498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان منصوب شد

R41468/P/S6,57/CT1 / R41468/P4001/S6,57/CT1

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده را به ‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده را به‌ عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است: نظر به اهمیت شرایط فرهنگی استان سرافراز خوزستان و نیز متناسب با فصل نوین حرکت پرنشاط سازمان تبلیغات اسلامی از سویی و از سوی دیگر همگام با انقلاب سترگ اسلامی که گام دوم خود را به سوی قلل رفیع تمدن‌سازی نوین اسلامی برمی‌دارد، جنابعالی را به واسطه سابقه علمی، اجرایی، انقلابی و تبلیغی شایسته‌تان به‌عنوان «مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان» منصوب می‌کنم.

تعامل هم‌افزا با نهادهای انقلابی و حاکمیتی، تکیه بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه در به میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبگی و اتصال وثیق به سرمایه‌های انسانی، علمی و تبلیغی حوزه‌های علمیه و علمای بلاد، مهمترین و مؤثرترین رهیافت‌ها در انجام رسالت‌های محول شده به شمار می‌آید.

در اینجا بر خود فرض می‌دانم که از زحمات پربرکت و مستمر جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای بلک که در طول سالیان، برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی تلاش و کوشش کرده‌اند، قدردانی کرده و از درگاه خداوند منان برای ایشان و شما توفیق الهی و بهره‌مندی از ادعیه زاکیه حضرت بقیت الله الاعظم (ارواحنافداه) را طلب کنم.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده متولد سال 1358 در محله آخر آسفالت، اهواز است. او دانش‌آموخته سطح 4 حوزه علمیه قم بوده و تحصیلات حوزوی در سطوح عالی خارج فقه و اصول را نزد اساتیدی هم‌چون آیت‌الله سبحانی، موسوی‌جزایری، فرحانی، فیاضی و علیدوست گذرانده و تدریس سطوح عالی حوزه، تبلیغ در مراکز دانشگاهی و مدیریت گروه‌های علمی فقه و فلسفه را در کارنامه خود دارد. 

از دیگر سوابق مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان خوزستان می‌توان به فعالیت در زمینه امور فرهنگی، تربیتی، تبلیغی و بسیج، امام ‌جماعت نمونه استان خوزستان، مدیریت مدارس عالی جامعةالمصطفی ویژه طلاب اروپا و آمریکای شمالی تحت اشراف آیت‌الله اراکی، تحصیل و تدریس زبان انگلیسی در مقطع پیشرفته و روحانی کاروان‌های حج و عتبات و فعالیت در زمینه پاسخ‌گویی به شبهات و مبارزه با وهابیت اشاره کرد. مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در سال 1398 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ‌ ز

نظر شما