شناسهٔ خبر: 31851433 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

مسلمان شدن ۳۵۰ نیوزیلندی پس از حملات تروریستی جمعه! + عکس

اختصاصی ابنا

شبکه های اجتماعی نیوزیلند از مسلمان شدن بیش از 350 نفر از مردم این کشور، پس از حملات تروریستی روز جمعه خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ شبکه های اجتماعی نیوزیلند از مسلمان شدن بیش از 350 نفر از مردم این کشور، پس از حملات تروریستی روز جمعه گذشته خبر دادند.

در یکی از شبکه های اجتماعی آمده است: «آیا می دانید؛ آنها دیروز 50 نفر از مسلمانان را در حالی که نماز می خواندند کشتند، اما امروز بیش از 350 نفر در نیوزیلند مسلمان شدند.»

همچنین تصاویری از برخی بانوان تازه مسلمان شده سفیدپوست اهل زلاند نو منتشر شده است که اسلام خود را اعلام نموده و یا حجاب بر سر نموده و یا قرآن در دست گرفته اند.

شایان ذکر است عصر روز جمعه 24 اسفند 1397 به وقت نیوزیلند (بامداد جمعه به وقت ایران) حمله همزمان به دو مسجد در شهر "کرایست‌چرچ" در این کشور، تعداد زیادی قربانی گرفت. این دو حمله پس از اقامه نماز جمعه، در دو مسجد "نـور" و "لینوود" اتفاق افتاد.

در این دو حمله که به وسیله تروریست های نژادپرست مسیحی رخ داد، حداقل 50 تن جان باختند و بیش از 30 نفر نیز زخمی شدند. در میان زخمی‌ها تعدادی کودک و نوجوان هم به چشم می‌خورد.

متهم اصلی این حمله «برنتون هریسون تارانت» 28 ساله اهل استرالیا معرفی شده است که پیشتر بارها در صفحات مجازی خود از برتری نژاد سفید دم زده و از حضور مهاجران مسلمان در سرزمین های اروپایی ابراز خشم کرده بود.

............................
پایان پیام/ 101

نظر شما