شناسهٔ خبر: 31851307 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهارهزار سبد کالا نوروزی بین مددجویان بهزیستی تهران توزیع شد

تهران- ایرنا- مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: چهار هزار سبد کالای عیدانه در آستانه سال نو، بین مددجویان بهزیستی تهران توزیع شد.

صاحب‌خبر -

سید محمد رحیم فاضلی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه برای هر سبد 400 هزار تومان هزینه شده است اظهار داشت: این سبدهای کالا شامل اقلام مصرفی از جمله برنج، حبوبات، روغن، کنسرو و اقلام دیگر است.
مدیر بهزیستی شهر تهران با اشاره به ایجاد اشتغال برای توانمند سازی مددجویان بهزیستی گفت: امسال برای 610 مددجو شغل ایجاد کردیم.
وی ادامه داد: بهزیستی بسته تشویقی بیمه کارفرمایی را اجرا می کند به گونه ای که در این راستا تمامی کارفرمایانی که نسبت به کارگیری فرد معلول اقدام کردند سهم کارفرما را پرداخت کرده ایم تا از طریق ایجاد رغبت در کارفرمایان، در حوزه های مختلف شغلی معلولان به کار گرفته شوند.
فاضلی نژاد با بیان اینکه توانمند سازی معلولان از اولویت های بهزیستی است گفت: از این طریق مددجویان می توانند در امرار معاش خانواده خویش نقش آفرینی کرده و متکی به چرخه خدمات رسانی نباشند.
وی تاکید کرد: مددجویان بهزیستی نشان داده اند که معلولیت محدودیت نمی آورد و دارای توانمندی ها منحصر به فرد و استعدادهای درخشان در حوزه های مختلف هستند همچنین در حوزه علم آموزی، 850 دانشجوی معلول در دانشگاه ها مشغول به تحصیل هستند.
مدیر بهزیستی شهر تهران با اشاره به اینکه در حوزه مسکن مددجویان اتفاق های خوبی رقم خورده است گفت: امسال بالغ بر 10 میلیارد و 700 میلیون تومان صرف مسکن مددجویان بهزیستی شده است تا صاحب خانه شوند.
تهرام/8138//6139

نظر شما