شناسهٔ خبر: 31851229 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تفسیر عجیب ۵۰ سال پیش آیت الله خزعلی از نشانه‌های ظهور که اکنون محقق شده‌اند +فیلم

ویدئویی از تفسیر عجیب ۵۰ سال پیش آیت الله خزعلی از نشانه‌های ظهور که اکنون محقق شده‌اند را مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بشر همواره مشتاق دانستن آینده و سرنوشت خود و نیز حوادث تلخ و شیرینی است که در آینده برایش پیش می‌آید. بازار طالع‌بینان و فالگیران نیز به دلیل همین میل همگانی همیشه رونق دارد.

این آینده بینی را می‌توان به آسمانی و زمینی می‌توان تقسیم کرد؛ چراکه آینده بینان یا الهی و آسمانی‌اند و ریشه در وحی دارند یا آن که شیطانی و زمینی‌ و از وحی بریده‌اند.

بی گمان، در میان این دو گروه، آینده بینان زمینی تنها سوداگرانی هستند که ساده لوحی بی خردان به بازارشان رونق بخشیده است، اما آینده بینان آسمانی و الهی از آن جا که از افقی بالاتر به هستی می‌نگرند، گذشته، حال و آینده برایشان تفاوتی نمی‌کند و خبررسانی آنان از آینده به همان اندازه راست و حقیقت است که خبر دادنشان از حال و گذشته حقیقت است.

وعده ظهور موعود، در میان حوادث مختلفی که آینده بینان آسمانی پیش بینی کرده اند، از برجسته‌ترین آن هاست. این حادثه آن قدر اهمیت دارد که نشانه ها و حوادث پیش از آن نیز برای مردم بازگو شده است و از همین رو، بخش عمده‌ای از احادیث مهدویت، احادیث «علائم الظهور» است که فراوانی آن اهمیت بسیار دارد و آثار مثبت و منفی آن را بر زندگی فردی و جمعی مسلمانان نشان می‌دهد.

در ادامه ویدئویی از سخنرانی علی‌اکبر رائفی پور را مشاهده می‌کنید که از تفسیر عجیب ۵۰ سال پیش آیت الله ابوالقاسم خزعلی از نشانه‌های ظهور که اکنون محقق شده‌اند، سخن می‌گوید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6872044/9615731?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما