شناسهٔ خبر: 31850767 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کورتوآ پیشنهاد معاوضه با دخه آ را رد کرد

تهران- ایرنا- «تیبو کورتوآ» دروازه بان تیم رئال مادرید پیشنهاد منچستریونایتد را مبنی بر انتقال به اولدترافورد در ازای پیوستن «داوید دخه آ» به رختکن برنابئو را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روزنامه میرر انگلیس روز سه شنبه نوشت: رئالی های طی چند فصل اخیر همواره در نظر داشته اند تا دخه آ را از یونایتد بربایند و حالا با باز کردن باب مذاکرات با شیاطین سرخ شانس خود را بار دیگر امتحان کردند.
بر این اساس، تازه ترین پیشنهاد مطرح شده از این قرار است که کورتوآ که تابستان سال گذشته به رئال پیوسته، به اولدترافورد رفته و در سوی مقابل دخه آ به برنابئو منتقل شود.
با این حال، دروازه بان بلژیکی که فصل سختی را به همراه سفیدپوشان پشت سر می گذارد هیچ علاقه ای به کوچ به اولدترافورد ندارد.
در واقع براساس گزارش روزنامه سان انگلیس، گلر 26 ساله بلژیکی ترجیح می دهد در صورت قرار گرفتن در فهرست فروش مادریدی ها در پایان فصل، به پاری سن ژرمن نقل مکان کند.
بدنبال نیمکت نشین شدن کورتوآ در نخستین بازی پس از حضور دوباره «زین الدین زیدان» در سانتیاگو برنابئو، آینده گلر تیم ملی بلژیک در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
این در حالی است که پس از عقد قرارداد با کورتوآ، «کیلور ناواس» به گلر شماره 2 مادریدی ها بدل و تحت هدایت «سانتیاگو سولاری» برکنار شده تنها در سه بازی لالیگا به کار گرفته شد.
با این حال، پیروزی 2 بر صفر رئالی ها در نخستین بازی پس از حضور مجدد زیدان روی نیمکت این تیم حاکی از آن است که ناواس پاسخ اعتماد دوباره مرد فرانسوی را داده است.
در این بین، زیدان در خصوص انتخاب گلر اصلی تیمش اظهار داشت: هیچ کس نمی تواند چیزهایی که این بازیکنان پیش تر به دست آورده اند را از آنها بگیرد؛ تیمی با 25 بازیکن دارم و قصد دارم روی تک تک آنها حساب کنم از کورتوآ و ناواس گرفته تا ایسکو.
ورزشی**3991**9129

نظر شما