شناسهٔ خبر: 31849541 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یواخیم لوو: برای بازی با صربستان، هنوز میان نویر و تراشتگن تصمیم نگرفته ام؛ آلمان به بازی مالکانه ادامه می دهد

علیرضا نجاتی

سرمربی تیم ملی آلمان می گوید دوران فوتبال مالکانه به سر نرسیده و این تیم باید فوتبال مالکانه همراه با سرعت بالا را پیاده کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در دیدارهای ملی پیش رو، ابتدا آلمان در دیداری دوستانه با صربستان بازی می کند و سپس در مقدماتی یورو 2020 باید به مصاف هلند برود. به گزارش اشپورت آینس، یواخیم لوو، سرمربی آلمان در یک کنفرانس خبری در خصوص وضعیت بازیکنانش صحبت کرد:

یاشوا کیمیش همچنان به بازی در خط هافبک ادامه خواهد داد. سرژ گنابری به دلیل مصدومیت بازی فردا برابر صربستان را از دست می دهد و از روز پنج شنبه با تیم تمرین می کند. هنوز تصمیم نگرفته ام که فردا از چه دروازه بانی استفاده کنم. بازی های زیادی پیش روی ما است و تراشتگن قطعا در آینده فرصت بازی خواهد یافت. در این خصوص با دروازه بان هایمان صحبت خواهیم کرد. مجبور بودیم تصمیمات سختی بگیریم و ریسک را به جان بخریم. آماده بودم ریسک کنم چون بازیکنان جوان به خوبی مرا متقاعد کردند. از شکست های پیشین خود درس خواهیم گرفت. به بازیکنانی که ما را به سوی آینده به پیش می برند، اعتماد کامل دارم. تاکتیک ها؟ چیزی را دور نمی ریزیم و فقط به تطبیق نیاز داریم. بعد از جام جهانی می گفتند دوران فوتبال مالکانه به سر رسیده اما این غلط است. من سیتی و بارسلونا با همین سبک به سلطه خود ادامه می دهند. چیزی که ما کم داشتیم، سرعت بود. اکنون باید فوتبالی مالکانه همراه با سرعت و اراده ارائه دهیم. 

نظر شما