شناسهٔ خبر: 31848690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همدان| مرزهای کشور با فداکارای مرزبانان از امنیت بالایی برخوردار است

R41405/P/S6,75/CT11

فرمانده نیروی انتظامی استان‌ همدان با اشاره به اینکه مرزهای ایران اسلامی همواره با هدایت های داهیانه مقام‌معظم رهبری و استقرار مرزبانان از امنیت خوبی برخوردار است گفت: شهدا الگو و اسوه نسل جدید و خادمان نظام هستند.

صاحب‌خبر -

 به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در مراسم تشیع  شهید مرزبان ملایری "ابوذر کرد خوردی" با اشاره به اینکه امروز استقلال ،اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی مرهون تلاشهای ایثارگران است، اظهار داشت: به‌کوری چشم دشمنان و استکبار جهانی امنیت مرزهای ایران اسلامی همواره با دلاوری‌ها رزمندگان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه  ما باید قدردان تلاشهای شهدا و‌ خانوادهایشان بوده و راه آنها را ادامه دهیم، تصریح کرد: شهیدی که برای امنیت مردم جان خود را فدا کرده است همان اجر و پاداش شهدای مدافع حرم را دارد.

 کامرانی صالح با تأکید بر اینکه دشمنان بدانند ما پرسنل نیروی انتظامی تا آخرین قطره خونمان از امنیت و آسایش مردمان ایران اسلامی دفاع می‌کنیم، ابراز کرد:  به‌گفته مقام معظم رهبری یکی از نعمت های بزرگ الهی در کشور ما امنیت و دیگری ارکان اصلی تأمین کننده امنیت ‌یعنی رزمندگان نیروی انتظامی هستند.

وی با اشاره به اینکه  همه ما پرسنل نیروی انتظامی آماده‌ایم جانمان را برای برقرای امنیت و آرامش کشور و‌ مردم فدا کنیم‌، گفت: ضروریاست مسئولان هم در این راستا گام بردارند تا بتوانیم حافظ و پاسدار خون شهدا بوده و توفیق حراست، حفاظت از مرزهای کشور و نظاممان را داشته باشیم.

به‌گزارش تسنیم  مراسم تشییع شهید مرزبان ملایری که در تاریخ 27 اسفند ماه در درگیری با اشرار مسلح در مرز بانه به درجه شهادت نائل شده بود امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان ، فرمانده نیروی انتظامی  و پرسنل ملایر، نمایندگان و امام‌جمعه، فرماندار، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم ولایت مدار شهرستان ملایر از میدان امام خمینی(ره) تا میدان آزادگان  انجام و این شهید گرانقدر با بدرقه مردم شهید پرور تا  گلراز شهدای بهشت هاجر ملایر در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

انتهای پیام/ ت

نظر شما