شناسهٔ خبر: 31848337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیکر ‌شهید "کردخوردی" در همدان تشییع شد

نمایندگی همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اگر امروز امنیت، آسایش و آرامش را در کشور داریم به پاس خون شهدایی است که در راه دفاع از این مرز و بوم تا پای جان ایستادند.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش ایسنا، ‌سردار بخشعلی کامرانی ظهر سه شنبه ۲۸ اسفند ماه مراسم تشییع شهید" استوار دوم ابوذر حمزه کردخوردی" در ملایر، افزود: همه نیروهای خدوم و جان برکف نیروی انتظامی در مرزها و داخل کشور برای آسایش و امنیت ملت تلاش می‌ کنند.

وی اظهارکرد: ما سبزپوشان این نظام تا آخرین قطره خون برای دفاع از ولایت و امنیت ملت ایران در برابر اشرار و متجاوزان و همه کسانی که مخل امنیت این کشورند؛ ایستاده ایم.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه راه و شهدا، راهی روشن و نورانی است، گفت: امروز جوانان ما با ادامه راه شهیدان می ‌توانند مسیر زندگی خود را نورانی کرده و خود را در مقابل همه آسیب‌ها و برنامه‌های دشمنان بیمه کنند.

وی اخلاص و ایمان این شهید جوان را ستودنی دانست و گفت: بی شک شهادت نصیب همه کسانی می‌شود که تنها هدفشان در زندگی خدا و خدمت است و این شهید بزرگوار نیز در این راه  به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا؛ مراسم تشییع شهید" استوار دوم ابوذر حمزه کردخوردی" امروز از میدان امام خمینی(ره) ملایر، به سمت بهشت هاجر برگزار شد و مردم متدین و شهید پرور ملایر پیکر پاک و مطهر شهید سرباز وطن را تا جایگاه ابدیش بدرقه کردند و پیکر پاک این شهید جوان را در قطعه شهدا به خاک سپردند، همچنین مراسم ختم این شهید بزرگوار بعدازظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۵/۳۰ در حسینیه سیدالشهدا واقع در خیابان شهید رجایی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ این شهید دو روز پیش حدود ساعت ۲۱ در هنگ مرزی بانه درحین گشت زنی در نقطه صفر مرزی به منظور تامین امنیت و جلوگیری از ورود اشرار و قاچاقچیان مسلح به خاک کشور در منطقه مرزی سراب با اشرار مسلح درگیر شده که بر اثر این درگیری گروهبان یکم ابوذر حمزه کردخوردی بر اثر اصابت مستقیم گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد. این شهید والامقام متولد سال ۱۳۷۶ بوده و تنها دو هفته از مراسم عقد وی می ‌گذرد.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما