شناسهٔ خبر: 31844616 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رندر‌های جدید پرچمداران ۲۰۱۹ هوآوی فاش شد +تصاویر

به تازگی رندرهای جدیدی از دو مدل P30 و P30 Pro فاش شده که اطلاعات زیادی از طراحی، نمایشگر و دوربین این دو مدل به ما می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از معرفی پرچمداران سامسونگ و پایان یافتن کنفرانس جهانی موبایل با مدل‌های تاشو و 5G معرفی شده در این رویداد، حال زمان آن رسیده که به پرچمداران بعدی هوآوی بپردازیم. به‌تازگی تصاویر جدیدی از رندر‌های سری P30 منتشر شده که جزئیات تازه‌ای را از این سری فاش می‌سازد. همانطور که انتظار می‌رفت دو مدل P30 و P30 پرو در نمایشگر‌های خود پیشرفت‌هایی را نسبت به نسل قبلی خود داشته اند.

طبق تصاویر تمام پنل جلو به صفحه نمایش اختصاص پیدا کرده و یک حاشیه بسیار باریک در بالا و پایین نمایشگر دیده می‌شود که نسبت به مدل‌های سال قبل واقعا ضخامت کمی دارند. همچنین طبق انتظار بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر دیده می‌شود که محل جای‌گیری دوربین سلفی است، هوآوی هنوز از حفره درون نمایشگر استفاده نکرده، یکی از دلایل این انتخاب می‌تواند پایین آوردن قیمت نهایی پرچمداران خود باشد.

رندر‌های جدید پرچمداران ۲۰۱۹ هوآوی فاش شد +تصاویر

همچنین در پشت گوشی حسگر اثر انگشت فیزیکی دیده نمی‌شد، به همین دلیل حسگر اثر انگشت به زیر نمایشگر منتقل شده، البته نمی‌دانیم هوآوی مانند میت ۲۰ پرو از حسگر نوری استفاده می‌کند یا همانند سامسونگ در پرچمدار S۱۰، به سراغ حسگر فراصوت رفته است. هوآوی در P30 از پنل OLED استفاده کرده که گوشه‌های منحنی دارد.

رندر‌های جدید پرچمداران ۲۰۱۹ هوآوی فاش شد +تصاویر

در پشت این دو گوشی، طراحی عمودی دوربین سه‌گانه مانند پرچمدار سال گذشته هوآوی تکرار شده است، هرچند که کیفیت سنسور‌ها مشخص نیست، اما انتظار می‌رود هوآوی از یک سنسور واید، یک سنسور التراواید و یک سنسور تله‌فوتو استفاده کرده باشد. البته در تصاویر مدل P30 دوربین سوم به شکل مربعی است، این نشان می‌دهد که هوآوی به فکر استفاده از یک سیستم پریسکوپی مانند آن چیزی که Oppo در مدل اخیر خود به نمایش گذاشته، افتاده تا بتواند زوم ۱۰ برابری را برای پرچمدار خود به ارمغان بیاورد.

رندر‌های جدید پرچمداران ۲۰۱۹ هوآوی فاش شد +تصاویر

از نظر مشخصات فنی انتظار نمی‌رود تفاوت زیادی بین پرچمدار جدید و سال گذشته هوآوی وجود داشته باشد. پیش‌بینی می‌شود هوآوی در این دو مدل از پردازنده Kirin 980 استفاده کند. همچنین حافظه رم ۶ گیگابایتی برای نسخه اصلی و ۸ گیگابایتی برای نسخه پرو معقول به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود در سری پرچمدار هوآوی شاهد حافظه داخلی حداقل ۱۲۸ گیگابایت باشیم، البته این شرکت می‌تواند ما را شگفت زده کند و از حافظه یک تراباتی در نسخه پرو خود نیز استفاده نماید.

رندر‌های جدید پرچمداران ۲۰۱۹ هوآوی فاش شد +تصاویر

اندروید ۹، شارژ سریع ۴۰ واتی، شارژر وایرلس معکوس و باتری با ظرفیت ۳۸۰۰ تا ۴۲۰۰ میلی آمپر از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار این دو مدل است. سری جدید پرچمدار هوآوی تا چند روز دیگر در ۲۶ مارس در رویدادی در پاریس رونمایی می‌شوند. انتظار می‌رود پیش فروش این مدل از همان روز آغاز شود. در حال حاضر اطلاعات دیگری در مورد زمان عرضه و قیمت این دو مدل موجود نیست.

رندر‌های جدید پرچمداران ۲۰۱۹ هوآوی فاش شد +تصاویر

بیشتر بخوانید: سامسونگ و هوآوی برای تولید P30 Pro با یکدیگر همکاری می‌کنند 

انتهای پیام/

رندرهای جدید هوآوی P30

برچسب‌ها:

نظر شما