شناسهٔ خبر: 31844085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی سال۹۷؛

۱۳۰۰ سارق در شهرستان های غرب استان تهران دستگیر شده اند

شهریار- فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ۱۳۰۰ سارق طی سال۹۷ در شهرستان های غرب استان تهران دستگیر شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن خانچرلی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در نشست خبری در خصوص عملکرد پلیس غرب استان تهران طی سال ۹۸ اظهار داشت: در شهرستان‌های غرب استان تهران جرایم سایبری با افزایش چشمگیری روبرو شده است و در این فضا شاهد سیر صعودی هستیم لذا در پلیس فتا با افزایش نیرو و با هدف پیگیری و بررسی‌های جدی تر بر آن شدیم تا این جرایم را کاهش دهیم.

خانچرلی در ادامه افزود: کالای قاچاق با ۶۷ درصد کشفیات روبرو بوده که بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مبلغ این کشفیات بوده است.

وی گفت: در سال جاری با اقدامات خوب دستگاه‌های مربوطه با فرهنگ سازی های مناسب استقبال مردم روبرو شده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت: بیش از ۳۲۰ هزار انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کرده‌ایم که تعدادی هم در این رابطه دستگیر شده‌اند و در حوزه تعویض پلاک ۷۴ هزار پلاک خودرو در مراکز پلیس تعویض شده است و بیش از ۶۰ هزار گواهینامه صادر شده است.

وی اظهار داشت: در اواخر سال جاری اقدام به کنترل هوشمند در حوزه‌های راهنمایی رانندگی و گشت‌های شهری کرده‌ایم که این کار، هدفمند سازی امور پلیس را به دنبال دارد و اعلام کرده‌ایم تمام شهرستان‌ها باید مجهز به دوربین باشند تا هرچه بهتر بتوان در حوزه‌های مختلف از آنها استفاده کرد.

خانچرلی با بیان اینکه باید هرگونه جابجایی در ایام نوروز با مجوز کلانتری پلیس انجام شود گفت: به منظور پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل توسط سارقان با هماهنگی بعمل آمده با کلانتری‌ها هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی در طول ایام نوروز با تأیید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد.

نظر شما