شناسهٔ خبر: 31843649 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

رحمانی فضلی: بازار از نظر کالاهای اساسی اشباع است

وزیر کشور گفت: بازار به طور کامل از نظر کالاهای اساسی و مورد نیاز اشباع است.

صاحب‌خبر -
عبدالرضارحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در حاشیه آخرین جلسه ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی کشور در سال ۹۷ گفت: در جلسه امروز مروری بر عملکرد ستاد طی یک سال گذشته داشتیم تا ضعف‌ها، قوت‌ها و آسیب‌ها کاملاً شناسایی شود. وضعیت سال ۹۸ را ترسیم کردیم و چالش‌های احتمالی در حوزه تبلیغات، رسانه و جنگ روانی را بررسی کردیم.
 
وی همچنین افزود: در موضوع کالاهای مورد نیاز در ایام عید از تمام دستگاه‌ها گزارش گیری شد که الحمدلله همه آنها گزارش مناسبی را ارایه کردند که تمام کالاها تامین است و بازار به طور کامل از نظر کالاهای اساسی و مورد نیاز اشباع است و هیچ مشکلی نخواهیم داشت.
 
رحمانی فضلی همچنین افزود: برای سال جدید مقرر شد برای اینکه بتوانیم یک نظام اطلاع رسانی و تبلیغاتی دقیق و درستی داشته باشیم، کارگروهی ذیل کارگروه اقتصادی تشکیل شد که برای همه پروژه‌ها و طرح‌ها و همه اقداماتی که در کشور در حوزه اقتصادی و عمرانی و سرمایه گذاری و تولید انجام می‌شود، پیوست‌های اطلاع رسانی و تبلیغات مناسبی چه حین عمل و چه قبل از آن انجام شود.
 
وی افزود: در اینجا لازم است بگویم که در مدتی که این ستاد آغاز به کار کرد و به خصوص در این یک ماه اخیر با توجه به سیاست‌هایی که ما باید بازار را در ثبات و آرامش نگه می‌داشتیم، صدا و سیما و باقی رسانه‌ها همکاری خوبی داشتند.
 
وزیر کشور اظهار داشت: تجربه شش ماهه ما در ستاد نشان داد که اگر در حوزه رسانه و اطلاع رسانی در کنار مسئولین اقتصادی همکاری داشته باشیم، خواهیم توانست اطلاع رسانی خوب و مناسب و همچنین افزایش مشارکت و در عین حال ایجاد ثبات در روند بازار را شاهد باشیم.
 
منبع: فارس
 

برچسب‌ها:

نظر شما