شناسهٔ خبر: 31843492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بررسی شرایط تمدید گواهینامه‌های استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

سرممیز شرکت FQC، از برگزاری جلسه بررسی شرایط تمدید گواهینامه‌های استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه این شهرکت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه اختتامیه ممیزی خارجی جهت بررسی شرایط تمدید گواهینامه استاندارد‌های بین المللی سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

بیژن رجبی، سرممیز شرکت FQC در این جلسه گفت: ممیزی‌ها در ۲ روز متوالی طبق یک برنامه زمان بندی فشرده و با بازدید سایت‌ها و بررسی مدارک و مستندات از واحد‌های عملیاتی و ستادی انجام و یافته‌های ممیزی دسته بندی و مرتب سازی شد.

وی تصریح کرد: یافته‌های ممیزی در ۳ دسته نقاط مثبت، فرصت بهبود و نداشتن انطباق قرار می‌گیرند که هر کدام تعاریف و مسیر مجزایی برای خود دارد.

رجبی با مطلوب توصیف کردن فعالیت‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار اشت: در بررسی‌هایی که توسط همکارانم صورت گرفت به نکات مثبت بسیاری در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از جمله دیدگاه سیستمی مدیریت ارشد سازمان، مشارکت کارکنان در اقدامات اصلاحی انجام شده، هدف گذاری زیست محیطی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی برخورد کردیم که برای ما جالب بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: مفتخرم که از جانب شرکت FQC اعلام نمایم که گواهینامه‌های ۳ گانه ISO ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ و ISO ۱۴۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ و OHSAS ۱۸۰۰۱ ویرایش ۲۰۰۷ شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که در زمینه‌های مدیریت کیفیت، مدیریت زیست محیطی، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای هستند تمدید می‌گردد.

در ادامه این جلسه قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با اشاره به وسعت حوزه عملیاتی و پراکندگی واحد‌های فرآورشی این شرکت گفت: وجود رودخانه‌های پرآب و دائمی و دریاچه سد‌های بزرگ در حوزه عملیاتی این شرکت بر مخاطرات فعالیت می‌افزاید.

وی بیان کرد: علیرغم همه مشکلات، همکاران پرتلاش بنده در کلیه سطوح سازمانی با جدیت تمام بر فرآیند تولید و انتقال نفت نظارت کامل و شایسته دارند و نتیجه این همت آن است که امروز شاهد هستیم فعالیت‌های این شرکت بدون انحراف و عدم انطباق با استاندارد‌های جهانی صورت می‌پذیرد.

گفتنی است؛ شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان نخستین شرکت در میان شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در سال ۱۳۸۲ موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین المللی ISO شد.

انتهای پیام/گ

تمدید گواهینامه های استاندار شرکت ماطق نفت خیز جنوب

نظر شما