شناسهٔ خبر: 31842495 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

رونمایی از پوستر رسمی «روز و روزگاری در هالیوود»

سینما و تلویزیون

کمپانی سونی پیکچرز بعد از ماه‌ها انتظار، اولین پوستر رسمی فیلم «روز و روزگاری در هالیووود» را با حضور دی کاپریو و برد پیت منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، پس از گذشت چندین ماه از انتشار عکسی غیر رسمی از فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» جدید‌ترین اثر کوئنتین تارانتینو، عوامل مختلف و بازیگر این فیلم یعنی لئوناردو دیکاپریو در صفحات شخصی خود، پوستر رسمی این فیلم سینمایی را با متن «هالیوود ۱۹۶۹» منتشر کردند که در آن دی کاپریو و برد پیت در کنار یکدیگر حضور دارند.

رونمایی از پوستر رسمی «روز و روزگاری در هالیوود»

البته مثل همیشه منتقدینی وجود دارند و معتقد هستند که طراحی این پوستر بسیار ضعیف است که اصلا برای فیلمی با این سبک مناسب نیست و این پوستر را را با پوستر فیلم «چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست دهیم» که در ژانر کمدی عاشقانه است، مقایسه کردند.

دی کاپریو در این فیلم نقش «ریک دالتون» را بازی خواهد کرد و برد پیت نیز در نقش «کلیف بوث» حضور خواهد داشت. این فیلم داستان مهاجرت این دو شخصیت را به لس آنجلس را روایت می کند که در زمان قتل‌های گروه «چارلزمنسون» در سال ۱۹۶۹ روی می دهد.

تارانتینو که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را نیز انجام داده است سال گذشته درمورد توانایی‌های دی کاپریو و برد پیت گفته بود که ترکیب این دو بازیگر با یکدیگر هیجان انگیز‌ترین نقش‌های دوگانه بعد از پاول نیومن و رابرت ردفورد ‌است.

مارگو رابی نیز با نقش شارون تِیت، زنی که در دوران بارداری توسط گروه چارلز منسون کشته شده در این فیلم ایفای نقش‌می‌کند. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به آل پاچینو، امیل هرش، دامین لوییز، بروس دِرن، جیمز مارسدن اشاره کرد؛ لوک پری نیز که چندی پیش در چهارم ماه مارس (۱۳ اسفند) در گذشت، آخرین بازی خود را در این فیلم انجام داد؛ فیلم «روز و روزگاری در هالیوود» در ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

نظر شما