شناسهٔ خبر: 31842159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سردار سلیمانی در خرمشهر:

مناطق عملیاتی پذیرای زائران سرزمین نور

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور گفت: حضور نسل چهارم انقلاب در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس و جستجوی اهداف شهدا لبریز از شور و شعور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، سردار یعقوب سلیمانی در خرمشهر گفت: با عنایت به اهتمام مقام معظم رهبری به حضور و استقبال جوانان از کاروان های راهیان نور، امسال زائران متفاوت از سال های گذشته وارد مراکز عملیاتی می شوند.

او با با بیان اینکه راهیان نور فرا ملی و فراموش نشدنی است، گفت: تاکنون 7 کاروان غیر ایرانی از 18 کشور جهان نیز از مناطق عملیاتی بازدید کرده اند.

سردار سلیمانی با بیان افزایش 10 درصدی کاروان های زیارتی، افزود: امسال با رویکرد اهتمام جوانان به راه شهدای انقلاب؛ در 5 استان خوزستان، کرمانشاه، ایلام، بوشهر و هرمزگان یادمان ها و زیارتگاهها آماده پذیرش زائران است. 

به گفته فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور ثبت نام در کاروان های شهید صیاد شیرازی، شهید باقری(ویژه خودروهای شخصی) و شهید برونسی ( مخصوص اعزام‌های انفرادی)تا 6 فروردین 98 ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند به سایت راهیان نور به نشانی www.rahiyannoor.ir مراجعه کنند.
او گفت: 36 هزار و 200 اثر برجسته، ره آورد راهیان نور است که در 4 بخش اجرا می شود و در نوع خود بی نظیر است.
سردار سلیمانی در بخش دیگر سخنانش گفت: بیش از 230 هزار شهید 8 سال دفاع مقدس و خالق رشادت ها و از خود گذشتگی ها، «همدلی» را محور وصیت نامه خود قرار داده اند

نظر شما