شناسهٔ خبر: 31842023 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

شهروندان برای پیوستن به پویش سبزی پلو ماهی با نیازمندان با شماره ۴۳۷۹ تماس بگیرند

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد شهروندانی که قصد پیوستن به پویش سبزی پلو ماهی با نیازمندان را دارند می توانند با شماره‌گیری ۴۳۷۹ در این طرح مشارکت کنند.

صاحب‌خبر -

سید نجم‌الدین محمدی در گفت‌وگو با شهرنوشت با بیان این‌که خدمت‌رسانی به نیازمندان هیچ‌وقت تعطیل نیست، گفت: پویش «سبزی پلو ماهی با نیازمندان» با محوریت پخت سبزی پلو با ماهی شب سال نو برای نیازمندان پایتخت اجرا خواهد شد.

محمدی با تاکید بر این‌که شب عید برای همه ما ایرانیان شبی به یاد ماندنی است و در کنار نیازمندان، این شب به یادماندنی‌تر خواهد شد، ادامه داد: طی اجرای این طرح که با همکاری شرکت‌های پرداخت الکترونیک از تاریخ ۲۳ اسفند الی ۱۲ فروردین اجرا می‌شود، شهروندان و خیرین می‌توانند از طریق کد یو اس اس دی #۱۳۹۸*۷۸۰* برای داشتن سهمی در لبخند خانوده‌های نیازمند، در پویش سبزی پلو ماهی با نیازمندان مشارکت کنند.

او اظهار داشت: پس از جمع‌آوری کمک‌های مردمی، رستوران‌های پایتخت سبزی پلو و ماهی را پخته و در نهایت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

محمدی در پایان گفت: شهروندانی که تمایل دارند در این آیین ما را همراهی کنند می‌توانند در موعد مقرر که روز ۲۹ اسفند و اول فروردین است، همراه نیروهای خدماتی شهرداری تهران باشند. ضمن این‌که خیرین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۳۷۹ تماس بگیرند.

برچسب‌ها:

نظر شما