شناسهٔ خبر: 31841588 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قرمزها به تعطیلات رفتند؛

تبریک و شادباش در آخرین تمرین پرسپولیس در سال 97

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود در سال 1397 را به پایان رساند و اعضای تیم پس از تبریک و شادی و نشاط، برای هم آرزوی موفقیت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در غیاب اعضای خارجی کادر فنی و بازیکنان خارجی با هدایت کریم باقری برگزار شد.  تمرین امروز سه‌شنبه بیست و هشتم اسفند ماه 1397 از ساعت 9 صبح با سوت کریم باقری آغاز شد.

بازیکنان در این جلسه تمرینی، دوهای سرعتی در طول و عرض زمین و کارهای بدنی را در دستور کار داشتند و پس از آن به فوتبال هدفمند روی آوردند. کمال کامیابی‌نیا به دلیل ورم از ناحیه مچ پا، فیزیوتراپی کرد. شایان مصلح تمرینات اختصاصی و انفرادی خود را انجام داد و محمد انصاری و امید عالیشاه نیز زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های خود را دنبال کردند. علیرضا بیرانوند هم با هماهنگی کادر فنی به مرخصی و سفر رفت.

حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه نیز بدون مشکل تمرین کردند تا در آغاز سال جدید با جدیت کامل، تمرینات گروهی را دنبال کنند. تمرین امروز در ساعت 10 به پایان رسید و بازیکنان و اعضای تیم پس از تبریک پیشاپیش سال نو، با یکدیگر به گرفتن عکس‌های یادگاری و تیمی پرداختند.  تمرینات پرسپولیس در سال 1397 امروز صبح به پایان رسید تا سرخپوشان پس از چند روز استراحت، برای سال 1398 آماده، آماده باشند. 

نظر شما